מערכת COL | יום כ"א אייר ה׳תשע״ז 17.05.2017

אור הרשב"י באור יהודה

שרשרת אירועים מרשימה נערכה בל"ג בעומר בשכונת נווה רבין באור יהודה בהשתתפות תושבים רבים • במדורה במוצאי שבת, נערך מופע אש שהלהיב את כולם, ובבוקר האירוע הגדול של מוסדות החינוך של חב"ד באור יהודה  • אור הרשב"י
אור הרשב
צילום: שגב פלד
שרשרת אירועים מרשימה נערכה בל"ג בעומר בשכונת נווה רבין באור יהודה בהשתתפות תושבים רבים.

האירוע הראשון החל בליל ל"ג בעומר, מוצאי שבת, ברחבת בית הכנסת 'בית מנחם' בשכונת נווה רבין. היו שם שחקנים שריתקו את הקהל, מופע אש שהלהיב את כולם וכמובן הרבה ריקודים ושמחה לכבודו של התנא האלוקי. למעלה משלוש מאות מתושבי השכונה השתתפו בחגיגה.

ומהחגיגה להתוועדות. אל תוך הלילה נערכה התוועדות חסידית עם המרצה המפורסמת הרב אריק מליכאלי. בסגנונו הייחודי, ריתק הרב מלכיאלי את קהל המתוועדים בבית הכנסת. כאן המקום להודות לרב הראל רחימי, הרוח החיה מאחורי הפעילות בשכונה.

למחרת בבוקר, ל"ג בעומר, נערך האירוע הגדול של מוסדות החינוך של חב"ד באור יהודה, המונים שני בתי ספר – בנים, בנות – וחמישה גני חב"ד ששמם יצא למרחוק.

התהלוכה יצאה מתלמוד תורה חב"ד 'אור מנחם' לכיוון 'היכל התרבות'. הילדים לבשו כובעים וחולצות ססגוניים, כיאה לתהלוכה של הרבי וצעדו ברחובות העיר בגאון יעקב. כחמש מאות ילדים השתתפו בתהלוכה המרשימה, כשהעובדים ושבים צופרים לאות הזדהות ושמחה ביום סגולי זה. היה זה מפגן עוצמתי של תלמידי מוסדות חב"ד בעיר, שבוודאי גרם נחת רוח רב למשלח.

ב'היכל התרבות' נערך כינוס מיוחד בהנחיית הרב יוסף יצחק בקשי ובמהלכו נאמרו שנים עשר הפסוקים, דברי תורה לכבודו של רשב"י ונערכו מופעים והגרלות על ספרי קודש.

ראש הישיבה הרב שלום דובער הנדל סיפר לילדים על ההשתתפות השנתית של הרבי בפאראד והזכות הגדולה של הילדים שזכו לחזות בזיו פניו של הרבי במעמדים אלו. "שנזכה עוד בל"ג בעומר זה לראות את הרבי", אמר הרב הנדל לילדים הרבים.

לאחר מכן נערך מופע קסמים והצגה, עליה עמלו תלמידי ישיבת 'תומכי תמימים' בעיר. מנכ"ל המוסדות הרב יחזקאל חנונו השקיע רבות בתוכנית המגוונת.

בל"ג בעומר אחר הצהריים, נערך כינוס ל"ג בעומר גדול בפארק בשכונת נווה רבין, המכיל כאלפיים מקומות ישיבה. אווירה שמחה הייתה במקום, בו הושקע מאמץ רב בכדי ליצור תכנית מרתקת לקהל הגדול.

שליח הרבי לאור יהודה הרב מנחם מענדל פרידמן ושליח הרבי לשכונת נווה רבין הרב שלום דובער הנדל נשאו דברים ולאחר מכן נערכו מופעים מיוחדים. בהמשך, צעד הקהל הגדול למדורה המרכזית שהוכנה על ידי תלמידי ישיבות 'תומכי תמימים' בעיר, שם המתינו מבעוד מועד ראשת העיר וסגנה והשליח הראשי הרב פרידמן. "זה לא עוד אירוע טקסי", אמר הרב הנדל לשני המכובדים, "זה אירוע רוחני יוצא דופן, זה אירוע שמדליק את אש היהדות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.