מערכת COL | יום כ"א אייר ה׳תשע״ז 17.05.2017

אלפי ילדים והורים בתהלוכה בקרית גת

אלפי ילדים והורים בתהלוכה בקרית גת, שצעדו תחת הסיסמא "יחד כל ילדי ישראל". משאית בליווי תפאורה בראש התהלוכה, בשילוב של רכב ספר תורה עם מוזיקה מוגברת עם שירי התהלוכה ותהלוכת סגנונית של האופנים, הובילה את התהלוכה ● אלפי הילדים צעדו בליווי ההורים דרך הרחוב הראשי ובליווי סיסמאות קודש לעבר המתנ"ס לכינוס ענק ● לסיפור המלא
אלפי ילדים והורים בתהלוכה בקרית גת
אלפי ילדים והורים בתהלוכה בקרית גת, שצעדו תחת הסיסמא "יחד כל ילדי ישראל". משאית בליווי תפאורה בראש התהלוכה, בשילוב של רכב ספר תורה עם מוזיקה מוגברת עם שירי התהלוכה ותהלוכת סגנונית של האופנים, הובילה את התהלוכה.

אלפי הילדים צעדו בליווי ההורים דרך הרחוב הראשי ובליווי סיסמאות קודש לעבר המתנ"ס היכל אידית לכינוס ענק בהנחיית הרב אהרון בוטבול, הכרזת 12 הפסוקים פתחה את הכינוס ולאחר מכן, דברי תורה וברכה נאמרו מפי הרב שלמה בוטבול שליח הרבי ומנהל בית חב"ד.

בחלק האומנותי הופיעו ההצגה המרתקת "כהונה בסכנה" עם השחקנים ר' מנחם שרון ויצחק שווה שריתקו את הקהל הרב והעבירו בצורה מקצועית מסרים על בית המקדש גאולה ואהבת ישראל, שמחה פורצת גדר עם אמן הקלידים ר' שמוליק ינקוביץ.

תודה מיוחדת: לרב מאיר וזאנה יו"ר מעלה על עזרתו הרבה להצלחת התהלוכה, עירית קרית גת, רשת המתנסים, משטרת ישראל, קהילת חב"ד, הת' יוסף יצחק בוטבול אירגון כללי, הת' אליעזר בוטבול על אירגון תהלוכת האופנים, הרב מענדי נוטיק רכז צוות בנים, הרב מענדי בוטבול שיווק והפצה ברשות החברתיות ובפייסבוק, אברכי כולל חב"ד שערי גאולה, הגב' הני אלישביץ על הכנת המשאית עם ילדי בית הספר חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.