מערכת COL | יום כ"א אייר ה׳תשע״ז 17.05.2017

מינוף חסר תקדים לאירועי ל"ג בעומר בכפר סבא ● גלריה

מינוף חסר תקדים לאירועי ל"ג בעומר בבית חב"ד כפר סבא ● "ויהי בשלושים שנה": שרשרת אירועים המוניים במלאות 30 שנה למכתבו של הרבי לשליח הרב אהרן קנייבסקי לרגל התהלוכה שנערכה בשנת תשמ"ז ● בכתבה המלאה: גלרייה מרהיבה מאת הצלם חיים טויטו  לצפיה בגלריה
 מינוף חסר תקדים לאירועי ל
צילום: חיים טויטו

עם קבלת הבשורה ממשרד החינוך על הזזת יום החופשה של ל"ג בעומר בבתי הספר, מיהרו בבית חב"ד כפ"ס, בניהולו של השליח הראשי ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר הרב אהרון קניבסקי, לחשב מסלול מחדש, וניצלו כראוי את יום ל"ג בעומר, לסבב אירועים בבתי הספר בעיר.

כ-4,000 תלמידים מבתי הספר הממלכתיים בעיר זכו לכנסי ל"ג בעומר בבתי הספר בהם הם לומדים, שנערכו ע"י השלוחים, הרב יוסי ליפקין והרב שלומי אזימוב, ובכיכובו של השחקן דודי גודיק.

במקביל נערך כנס ענק, באודיטוריום מדרשיית 'נעם', בהשתתפות כ-1200 תלמידי החינוך הדתי בעיר, מבתי הספר 'בר אילן', 'שילה' וחב"ד, וגני חב"ד בעיר, בהנחייתו של השליח הרב משה חזן ובכיכובם של שחקני ערוץ מאיר.

האירוע המרכזי

בצהרי היום התקיים האירוע המרכזי והמסורתי ברחבת כיכר העיר בקניון ערים, כשאלפי הורים וילדים גדשו את הכיכר הענקית וזכו ליטול חלק באחד מאירועי ל"ג בעומר הגדולים בעולם, לכבודו של רשב"י.

האירוע נפתח על ידי המנחה הוותיק והסופר החסידי הרב בנימין ליפקין, בקריאת מכתבו של הרבי לשליח הרב אהרן קנייבסקי, לרגל תהלוכת ל"ג בעומר שנערכה על ידו בפעם השנייה בכפר סבא, בשנת תשמ"ז, לפני 30 שנה בדיוק.

קבוצת ילדי מועדון "המעשים הטובים" בשכונת אליעזר בעיר שרה עם המוני המשתתפים את 12 הפסוקים, והשלוחים הרב אהרן קנייבסקי והרב שלום דובער אשכנזי, ראש כולל 'תורה שלמה' בעיר, התכבדו בגזיזת שערות ראשו של ילד ה'חלאקה' מתושבי העיר.

בשיאו של האירוע הופיעו האמנים יובל המבולבל וטל מוסרי, כוכבי הילדים של ישראל, ששילבו מסרים ברוח היום, על רבי עקיבא, רבי שמעון בר יוחאי ואהבת ישראל.

את ברכת עיריית כפר סבא הביאו סגן ראש העיר, עו"ד איתן צנעני, ויו"ר המועצה הדתית, הרב ששון טרבלסי .

עם תום המופע, צעדו האלפים בתהלוכה ססגונית, ברחובה הראשי של העיר, עם בלוני הליום עליהם התנוססו מסרי יהדות וחסידות, כשבראש התהלוכה צעדה להקת המתופפים של תלמידי בית ספר חב"ד בעיר, בניצוחו של מנהל אגף הבנים המסור, השליח הרב יהודה בלוי.

לסיום נהנו ההמונים מהפנינג מתנפחים ומתקני שעשועים, וזכו לקבל את ספר שמות מסדרת "התורה שלי", שהניב תגובות אוהדות במיוחד.

נבחרת של עשרות תמימים, תלמידי ישיבות תות"ל המרכזית בכפר חב"ד ותות"ל לוד סייעה בהכנות לאירוע ובאירוע עצמו.

האירועים בשכונות העיר

אירוע ענק נוסף התקיים למחרת, ביום החופשה של ל"ג בעומר, על ידי בית חב"ד בשכונות הירוקות 60 ו-80, בהנהלת הרב מענדי קנייבסקי ובסיועם של השלוחים הרב מענדי קוט והרב יואל רוזן, בקניון כפר סבא הירוקה, כשאלפי ילדים והורים חגגו במופע ל"ג בעומר עם כוכב הילדים, הדוד חיים, ששילב אף הוא מסרי אהבת ישראל.
בליל ל"ג בעומר התקיימו מדורות והתוועדויות קהילתיות בבתי חב"ד בשכונת ותיקים על ידי השליח הרב יוסי בייטש ובשכונת הראשונים על ידי השליח הרב אלעד כהן.

אירוע לילדים המאושפזים במרכז הרפואי 'מאיר'

הילדים המאושפזים, הוריהם ואנשי הצוות הרפואי, נהנו מאירוע ל"ג בעומר וסדנת בלוני 'אלוני בלוני', שנערך ע"י השליח במרכז הרפואי מאיר, הרב מענדי ליפקין, בהשתתפות הדוד חיים ששימח את הילדים והפריח עמם בלונים עם בקשות ותפילות לרפואה שלימה, כשלסיום קיבל כל ילד מתנה מושקעת וחגיגית, מלווה בברכות להחלמה מהירה.

בהפקת האירועים המרשימה סייעו גם הרבנים: מ"מ וילהלם, ראובן זאיינץ, עופר קופרשמידט, שניאור קניבסקי, ישעיהו קניבסקי ודובי רבינוביץ, משלוחי הרבי לכפר סבא.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.