מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשע״ז 16.05.2017

מאות בתהלוכת ל"ג בעומר בשכונת גני אביב

חמש מאות ילדים והוריהם השתתפו בתהלוכת ל"ג בעומר בשכונת גני אביב. בראש התהלוכה, שיצאה מרחבת בית הכנסת חב"ד לעבר הפארק המרכזי של השכונה, צעדו מתופפי "צבאות השם" בלוד, עם תופים ומחולות שהלהיבו את כל תושבי השכונה, ולאחריהם כל הילדים עם הוריהם, בהדרכת תלמידות "בנות מנחם". משטרת לוד בכוחות מתוגברים, אבטחה את האירוע • לסיפור המלא
מאות בתהלוכת ל
חמש מאות ילדים והוריהם השתתפו בתהלוכת ל"ג בעומר בשכונת גני אביב, שאורגנה על-ידי בית חב"ד שערי עליה בלוד, בראשות השליח ורב השכונה הרב אברהם חזן, עם השלוחים הרב דב קוק, והרב חיים ברוד. בשיתוף עם עיריית לוד בראשות עו"ד יאיר רביבו וסגנו מר יוסי הרוש, המועצה הדתית בראשות הרב עמרם איבגי, משרד הקליטה, רשת המתנסי"ם. ובסיוע חברות הניהול בגני אביב, אורית אור, ואביב חדש בלוד. ואנ"ש דלוד וכפר חב"ד,.

בראש התהלוכה, שיצאה מרחבת בית הכנסת חב"ד לעבר הפארק המרכזי של השכונה, צעדו מתופפי "צבאות השם" בלוד, עם תופים ומחולות שהלהיבו את כל תושבי השכונה, ולאחריהם כל הילדים עם הוריהם, בהדרכת תלמידות "בנות מנחם". משטרת לוד בכוחות מתוגברים, אבטחה את האירוע.

בכנס שהתקיים בפארק, בהנחייתו של הרב משה הורביץ, נשא דברים, השליח הראשי ורב השכונה הרב אברהם חזן, ונציגת העיריה הממונה על הקליטה הגב' אלוירה קוליחמן. והתקיים מופע מיוחד של אמנים, שהלהיב ושימח את הילדים.

בזה אחר זה עלו הילדים לאמירת פסוקים ובסיום חולקו לילדים ספרונים וממתקים, ונערכה הגרלת פרסים יקרי ערך.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.