מערכת COL | יום י"ט אייר ה׳תשע״ז 15.05.2017

טיסה לניו יורק במחיר של כרטיס הגרלה?

חברת wowair תחל מחר במכירת כרטיסי הטיסה מת''א לניו יורק במחירים שיתחילו ב-149$ לכיוון • החברה שמה לה למטרה לאפשר טיסה לכל מי שחפץ בכך ובמחיר נמוך • האם אנו עומדים בפתחו של עידן חדש בשוק התעופה? ומה הקשר לציבור החב"די? ומה עמדת הרבי ביחס לכרטיסי אלו? ● למאמר המלא
טיסה לניו יורק במחיר של כרטיס הגרלה?
חברת wow air מגיעה לישראל: החברה קיימה הבוקר (שני) מסיבת עיתונאים, בהשתתפות השר ישראל כ"ץ, ועם מנכ"ל החברה סקולי מוגנסן והודיעה על הפעלת טיסות Low Cost בין ישראל לארה"ב.

החברה המפעילה טיסות Low Cost ליעדים ארוכים, קיבלה בסוף השבוע את האישורים האחרונים להפעלת טיסות מתל אביב לריקיאוויק, בירת איסלנד, משם ניתן יהיה לטוס עם החברה בטיסות המשך לניו יורק, מיאמי, בוסטון, וושינגטון, סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס בארה"ב וכן לטורונטו ומונטריאול שבקנדה.

האישור להפעלת טיסות לאיסלנד ניתן לחברת Wow air על ידי שר התחבורה והמודיעין, ישראל כ"ץ, לאחר שהממשלה אישרה את הסכם התעופה בין ישראל לאיסלנד. כדי לאפשר את ביצוע הטיסות, נחתם הסכם תעופה חדש בין רשות התעופה האזרחית (רת"א) בישראל לבין מקבילתה האיסלנדית.

מנכ"ל החברה סיפר הבוקר כי הוא מתרגש להיות בישראל, "המטרה שלנו בחברה לאפשר לכל אחד לטוס, נתחיל להפעיל טיסות מישראל לאיסלנד במחיר של החל מ-99 דולר , לחוף המערבי וקנדה החל מ-149 דולר לכיוון ולחוף המערבי החל מ-199 דולר. אף חברה לא מציעה מחירים שכאלו והמטרה שלנו לאפשר לכל אחד לטוס לכל מקום במחירים זולים". סיכם מנכ"ל wow air.

טיסה הראשונה של החברה צפויה לנחות בנתב"ג ב-1 לספטמבר 2017 ובשלב ראשון יופעלו 4 טיסות שבועיות בקו.

שר התחבורה, ישראל כ"ץ, הדגיש כי קיים קשר ישיר בין הגידול בהיצע הטיסות לבין הירידה במחירי כרטיסי הטיסה. "אני נחוש להמשיך ולחתום על הסכמי תעופה נוספים ולהביא לישראל חברות תעופה נוספות, שיוזילו את מחירי הטיסה לצרכנים המקומיים ולתיירים".

מבדיקת COL עולה, כי מדובר במטוסים קטנים עם 2 מנועים, ובניגוד גמור להוראת הרבי שלא לעבור את האוקיינוס עם מטוס ללא 4 מנועים. "יש לטוס במטוס גדול בעל ארבע מנועים", הורה הרבי.(אג"ק ח"ד עמ' רעג. ח"ט עמ' רצג).

סוכן נסיעות חב"די הוסיף כי מנסיון העבר, נראה כי החברה תקצה מספרים כרטיסים בודדים במחיר זה לכל טיסה, כאשר יתר הכרטיסים ימכרו במחירים רגילים, המקובלים בשוק.

האם אכן מדובר בבשורה של ממש עבור הציבור החב"די, או שמא עוד תרגיל מטעם החברה על מנת לחשוף לציבור את עצם קיומה? ימים יגידו...
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.