מערכת COL | יום ט"ז אייר ה׳תשע״ז 12.05.2017

עכשיו גם אתה יכול לטוס לרבי בלי לשלם דולר

סוכנות הביטוח 'גפן בס"ד' יוצאת במבצע מיוחד לחסידי חב"ד ומעניקה הזדמנות שווה לכולם לטוס לרבי בלי לשלם שקל ● ממלאים פרטים, עונים ויכולים לזכות ● פרטים מלאים
עכשיו גם אתה יכול לטוס לרבי בלי לשלם דולר
כל כך פשוט לטוס לרבי בחינם. סוכנות הביטוח 'גפן בס"ד' מודיעה על הגרלה יוצאת דופן על כרטיס טיסה לרבי, ללא דמי השתתפות. ההגרלה הינה חלק מהשקת ביטוח הבריאות הקולקטיבי לאנ"ש, שמעניק את הפוליסה הרחבה ביותר במחיר נמוך ומפתיע.

במסגרת המבצע, מוזמנים ציבור אנ"ש ובני משפחותיהם (מעל גיל 18), לענות על השאלה "מה היתרונות של ביטוח בריאות קולקטיבי לאנ"ש?", להשאיר פרטים ומיד נכנסים להגרלה על כרטיס טיסה לרבי.

בגפן בס"ד, החליטו על המבצע הנוכחי לאחר הכירות ארוכת שנים עם ציבור חסידי חב"ד ועם הצרכים הביטוחיים היחודיים ואורח החיים החסידי. המבצע נועד להעלות את המודעות ליתרונות הביטוח הקולקטיבי והחשיבות בביטוח בריאות לכל אחד, תוך הענקת הזדמנות לכל אנ"ש בארץ להשתתף בהגרלה על כרטיס טיסה לרבי, גם אם בפועל לא הצטרפו לביטוח הבריאות הקבוצתי של אנ"ש.

באמצעות הקמפיין, תעלה המודעות בקרב אלה כאלו שעדיין אינם מודעים להטבות שלהם כחסידי חב"ד - לסל היתרונות הגדול של "ביטוח בריאות קולקטיבי – אנ"ש", הכולל כיסוי נרחב, תנאים המיוחדים ופרמיה הנמוכה.

להרשמה
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.