מערכת COL | יום ט"ו אייר ה׳תשע״ז 11.05.2017

יום שמחתו של רשב"י: קונטרס חדש עם מאמר דא"ח מהרבי

לקראת יומא דהילולא דרשב"י - ל"ג בעומר - שיחול ביום ראשון הקרוב, המכונה גם "חג מתן תורה של פנימיות התורה", יוצא לאור מאמר חסידות של הרבי, ד"ה להבין ענין הילולא דרשב"י שנאמר בהתוועדות ליל ל"ג בעומר ה'תשל"ז לפני ארבעים שנה בדיוק ● במדור ההוספות, מכתב בפרסום ראשון להרה"ח ר' אהרן מרדכי זילברשטרום ע"ה, אודות עבודתו בניהול רשת בתי הספר 'אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש', בו כותב הרבי: "זיכתו השגחה העליונה והעמידתו על חלק היפה, לנהלם ולבססם ולפתחם"  להורדה
יום שמחתו של רשב
לקראת ל"ג בעומר הבעל"ט, יום ההילולא של רבי שמעון בר יוחאי, המכונה בתורת החסידות "חג מתן תורה של פנימיות התורה", מוציא לאור 'ועד הנחות בלה"ק' קונטרס מיוחד שיופץ בכל בתי הכנסת של אנ"ש ברחבי תבל, וכן במוקדי ההילולא של ל"ג בעומר בהר מירון ובמוקדים נוספים.

בקונטרס, מאמר שאמר הרבי בהתוועדות שהתקיימה בליל ל"ג בעומר ה'תשל"ז, לפני 40 שנה בדיוק, בבית חיינו. במאמר מבאר הרבי באריכות ובעומק רב את משמעות ה'הילולא' המתורגם בדברי חז"ל גם לחתונה, ענין של גילוי כח האין סוף להוליד דורות ודורי דורות. וגם ענין התורה שהרי "יום חתונתו זה מתן תורה", ובמיוחד ענין פנימיות התורה שהיא תורתו של משיח שתתגלה במלואה לעתיד לבוא.

עוד מבאר הרבי של"ג בעומר, הוא ענין ההילולא בפנימיות יותר, בו היתה תכלית השלימות של עבודתו של רשב"י, שגילה את פנימיות התורה וביטל את המחיצה בין נגלה דתורה לנסתר דתורה, להיותו ניצוץ מנשמת משה רבינו ומנשמתו של מלך המשיח.

במדור ההוספות, שם נדפסים בדרך כלל אגרות קודש של הרבי בפרסום ראשון, מתוך ספרי המילואים של סדרת 'אגרות קודש', מובאת אגרת שנכתבה אל הרה"ח ר' אהרן מרדכי זילברשטרום ע"ה, שהיה ממקימי ומראשי רשת מוסדות החינוך 'אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' במשך יובל שנים.

לעיון וללימוד בצורה מקוונת - לחצו כאן

להורדת החוברת להדפסה - לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.