מערכת COL | יום י"ד אייר ה׳תשע״ז 10.05.2017

שבת מרוממת באילת עם הרב אשכנזי

שבת מרוממת עברה על תושבי שכונת השחמון באילת בהגיע אליהם אורח נכבד ומיוחד, רבו של כפר חב"ד הרב מאיר אשכנזי, להתארח בשכונתם כאורחו של מחותנו הרב שמעון אייזנבך רב השכונה  לסיפור המלא
שבת מרוממת באילת עם הרב אשכנזי
שבת מרוממת עברה על תושבי שכונת השחמון באילת בהגיע אליהם אורח נכבד ומיוחד, רבו של כפר חב"ד הרב מאיר אשכנזי, להתארח בשכונתם כאורחו של מחותנו הרב שמעון אייזנבך רב השכונה.

הרב אשכנזי שזו לו הפעם הראשונה באילת, ביקר בבתי הכנסת הגדולים בשכונה ובבית הכנסת המרכזי "נצח ישראל" ונשא דברי תורה והתעוררות לקהל המתפללים ששמעו את דבריו הקולחים והרהוטים בקשב רב ולמדו ממנו פרק בנימוסין ובדרך ארץ המתבקשים בימים אלו של ספירת העומר עליהם נסובו דרשותיו. הוא גם קרא לשומעים להתחזק בלימוד התורה ובקיום המצוות ובעיקר להשתתף בשיעורי התורה הקיימים ונראה היה שהדברים נפלו על אוזניים קשובות ויתקיימו הלכה למעשה.

במשך השבת עבר מבית כנסת אחד למשנהו והפיח רוח חיים תורנית בקרב תושבי השכונה שביקשו ממנו לבוא לעתים תכופות בביקורים נוספים.

ביום שישי, ביקר רבו של כפר חב"ד בבית ספר חב"ד בעיר בהנהלתה של הרבנית לאה אייזנבך ונשא דברים בפני התלמידים. הוא ריתק אותם בסיפור ולימד אותם כיצד יש ללמוד מכל סיפור ואיך ליישם אותו בחיי היום יום. הוא הביע את התרשמותו מבית הספר ותלמידיו ובעיקר מהאוירה החסידית השוררת בו ובירך אותם שיעלו מעלה מעלה לתפארת ואיחל לצוות החינוכי בניצוחה של המנהלת שירוו נחת מפרי עמלם.

לפני צאתו מבית הספר סייר בכיתות, בחן את התלמידים והתרשם מרמת הידיעות הגבוהה שלהם. בהמשך ביקר בדגם המשכן שמוקם בבית הספר והתפעל מההשקעה העצומה בו והדיוק הרב שנותן לילדים את המבט הנכון על המשכן המקורי.

בטרם בואו לבית הספר נפגש עם המרא דאתרא הרב יוסף הכט לפגישה ושוחחו ביניהם על נושאים תורניים והלכתיים העומדים על הפרק.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.