מערכת COL | יום י"ג אייר ה׳תשע״ז 09.05.2017

בשורה: מענק של חצי מליון למורים חב"דיים באילת

בשורה טובה לקהילת חב"ד באילת: בסיור שקיימו צמרת הפיקוח של משרד החינוך במחוז דרום והמרכז בבית ספר חב"ד באילת, הם בישרו למנהלת הרבנית לאה אייזנבך כי מיזם משותף של משרד האוצר ומשרד החינוך מגדיל את סל ההטבות למורים המעתיקים את מגוריהם לעיר אילת והתמריצים יורחבו עד לעשר שנים כאשר ההטבות הרבות מסתכמות במאות אלפי שקלים ועד לחצי מליון שקל במצטבר •  מענק של חצי מליון
בשורה: מענק של חצי מליון למורים חב
בשורה טובה לקהילת חב"ד באילת. בסיור שקיימו צמרת הפיקוח של משרד החינוך במחוז דרום והמרכז בבית ספר חב"ד באילת, הם בישרו למנהלת הרבנית לאה אייזנבך כי מיזם משותף של משרד האוצר ומשרד החינוך מגדיל את סל ההטבות למורים המעתיקים את מגוריהם לעיר אילת והתמריצים יורחבו עד לעשר שנים כאשר ההטבות הרבות מסתכמות במאות אלפי שקלים ועד לחצי מליון שקל במצטבר.

ההטבות כוללות תוספת של 39 אחוז לשכר המשולב, החזר טיסות, השתתפות בשכר דירה, השתתפות במימון מעבר הדירה ומענקים גדולים נוספים.

לדברי המנהלת הרבנית לאה אייזנבך, הזדמנות זו נותנת סיכוי טוב לזוגות צעירים המעוניינים ב'שליחות' להגיע גם להשגים כלכליים טובים ולפתור את מצוקת הדיור הנוראית. אילת היא מקום עם איכות חיים גבוהה וחיי קהילה חב"דים תוססים בראשות רב הקהילה הרב יוסף הכט שליט"א לצד מוסדות חינוך מתפתחים.

המפקחים שסיירו בבית הספר הם הרב אוריאל עובדיה - מפקח ארצי של החמ"ד, הרב דוד חתואל - מפקח החמ"ד של מחוז דרום, המפקח ר' זאב אלדר והמפקח ר' מוטי ועקנין, מפקחת יועצות - הגב' מיכל בן שאול ואליהם נלווה רב השכונה הרב שמעון אייזנבך העומד לימין בית הספר בכל הנדרש.

במפגש שהתקיים לאחר הסיור המקיף בבית הספר הם שיבחו והיללו את העבודה החינוכית הנפלאה הנעשית בבית הספר ע"י הצוות החינוכי בניצוחה של המנהלת שמהווה כיום דוגמה לרבים ומודל לחיקוי ביכולת להעצים את בית הספר בכל מגוון התחומים והנושאים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.