מערכת COL | יום י"א אייר ה׳תשע״ז 07.05.2017

הרבנים שיגרו מברק לנשיא ארה"ב: "רק דרך אחת להשגת שלום"

ראשי קונגרס הרבנים 'פיקוח נפש' המאגד 380 גדולי רבני ודייני ישראל, רבני ערים ושכונות ועוד, החתומים על פסק דין הלכתי נגד מסירת שטחי ישראל לנכרים, שיגרו מברק לנשיא ארה"ב מר דונלד טראמפ, בעקבות פגישתו עם אבו-מאזן • "אם כנה ארצות-הברית ברצונה בשלום לכל הצדדים, ישנה רק דרך אחת לעשות זאת", כותבים הרבנים • מברק לנשיא
הרבנים שיגרו מברק לנשיא ארה

ראשי קונגרס הרבנים 'פיקוח נפש' המאגד 380 גדול רבני ודייני ישראל, רבני ערים ושכונות ועוד, החתומים על פסק דין הלכתי נגד מסירת שטחי ישראל לנכרים, שיגרו מברק לנשיא ארה"ב מר דונלד טראמפ, בעקבות פגישתו עם אבו-מאזן.

במברק כותבים הרבנים כי הם מקבלים בהערכה את רצונו של הנשיא להשיג שלום במזרח התיכון, כפי שכתב דוד מלך ישראל בתהילים "בקש שלום ורדפהו", אך ברור לכל כי הקונספט שעבור השגת שלום על ישראל לוותר על שטחים שבשליטתה – קרס מזמן. "ב-25 השנים האחרונות הוכח שוב ושוב, כי כל הצהרה וכל מו"מ שבבסיסו הרעיון של מסירת שטחים לפלשתינים או הקמת מדינה לפלשתינים, קל וחומר מסירת שטחים בפועל – גרם לדבר אחד בלבד: שפיכות דמים נוראית, הגברת הטרור, וסכנות חמורות לכל תושבי ארץ הקודש".

"חכמי ישראל צפו זאת כבר לפני מאות שנים", כותבים הרבנים לנשיא, "הם כתבו זאת בתלמוד והדבר נפסק להלכה בספר ההלכה היהודי – ה'שולחן ערוך': כל דיבור על ויתור ומסירת שטחי ישראל לנכרים, לא יביא שלום אלא להיפך – יגביר פי כמה את שפיכות הדמים, חלילה. אם כנה ארצות-הברית ברצונה בשלום לכל הצדדים, ישנה רק דרך אחת לעשות זאת: הכרזה כי כל שטחי ישראל נשארים בידיה, ולעולם לא תקום מדינה פלשתינית בשטח ארץ ישראל. רק מנקודת התחלה זו ניתן יהיה להביא לשלום אמיתי לכל הצדדים".

הרבנים מסיימים את המברק בברכת 'ברוך-הבא בשם השם', לרגל ביקורו הצפוי של הנשיא טראמפ בארץ הקודש ובאיחולי הצלחה בתפקידו החשוב למען הבאת שלום אמיתי במזרח התיכון ובעולם כולו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.