מערכת COL | יום י"א אייר ה׳תשע״ז 07.05.2017

בהתוועדות חגיגית ציינו 5 שנים למדרשת בית שושנה בת"א

התוועדות חגיגית ומיוחדת התקיימה במדרשיית בית שושנה בתל אביב שע"י מרכז חב"ד ליובאוויטש ת"א לרגל ב' אייר "לכתחילה אריבער", לציון 5 שנות פעילות של המדרשה - שכבר הפכה לסמל אדיר של הצלחה, ולרגל פתיחת בית הספר לאימהות • 5 שנים למדרשה בת"א
בהתוועדות חגיגית ציינו 5 שנים למדרשת בית שושנה בת


התוועדות חגיגית ומיוחדת התקיימה במדרשיית בית שושנה בתל אביב שע"י מרכז חב"ד ליובאוויטש ת"א לרגל ב' אייר "לכתחילה אריבער" ולציון 5 שנות פעילות של המדרשה שכבר הפכה לסמל אדיר של הצלחה, ולרגל פתיחת בית הספר לאימהות.

ההתוועדות נפתחה בהרצאה מרתקת של הרב מנחם גערליצקי – שליח הרבי לצפון החדש בתל אביב, הרב הסביר את עניינו של 'לכתחילה אריבער' בעבודת ה' של כל אחד ואחת בליווי סיפורים ודוגמאות מחיי היום יום.

הזמרת הידועה מרת קטי גל – מבוגרות מדרשת "בית שושנה" בת"א, הגיעה במיוחד לשתף את הקהל בסיפורה האישי הכרוך בסיפור הקמתה של המדרשה. המשתתפות ישבו מרותקות לסיפור שנמשך עמוק אל תוך הלילה, בליווי ניגונים כפי שמתאים להתוועדות חסידית.

לקראת סיום ההתוועדות סיפרה הרבנית מינדי שמערלינג מנהלת המדרשה כי המדרשה הרחיבה את פעולתה, כיום מתקיימים במדרשה במקביל לשיעורים בעברית הנערכים בכל ערב ומושכים אליהם קהל גדול של נשים ובנות מכל רחבי העיר ומחוצה לה, גם שיעורים באנגלית לטובת בנות דוברות אנגלית המחפשות מקום רציני ברמה גבוהה בו יוכלו ללמוד יהדות וחסידות מקום שיהווה עבורם בית בלב ליבה של תל אביב.

בנוסף סיפרה כי בימים אלו ממש נפתח במסגרת המדרשה – בית הספר לאימהות – שיעורי בוקר המותאמים במיוחד לאימהות – המשלבים ארוחת בוקר בריאה וטעימה, שיעורי הלכה וחסידות עם הרבנית הינדה גערליצקי וקורס הנחיית הורים בשיטת שפר בהנחיית המנחה הידועה הגב' אורית פינסקי, נשים המעוניינות להצטרף לבית הספר לאימהות מוזמנות ליצור קשר בהקדם עם האחראית הגב' אורלי חלק – 052-5419767.

הערב הסתיים באווירה של אחדות נפלאה, בתחושה של התרוממות ובצפייה להתרחבות ועשייה ב"בית שושנה". הנשים והבנות יצאו לדרכן כשכולן מודות לצוות המדריכות, לבנות מדרשיית "בית שושנה" ולאם הבית הגב' חנה יחזקאל שהיו אחראיות לאירגון ההתוועדות המהנה והמוצלחת.

לפרטים ולהרשמה לשיעורים ולמדרשה (כולל מגורים) : 050-7841872 beitshoshana.co.il
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.