מערכת COL | יום ח' אייר ה׳תשע״ז 04.05.2017

השלוחים בבתי הרפואה השיקו "ערכת שבת"

בהתכנסות של כלל השלוחים בבתי הרפואה בארץ הקודש, הושקה "ערכת שבת" שתחולק מדי שבוע בבתי הרפואה • הערכה כוללת את הצרכים הרוחניים של המאושפזים ומשפחותיהם • השליח הרב מנחם דרייפוס, שעמד בראש צוות ההיגוי לתכנון הערכה, ציין: "השקענו חשיבה מהם צרכי השוהים בבית הרפואה, וב"ה הצלחנו להפיק ערכה שעונה על הצרכים" • "שבת היא מלזעוק" במעמד כלל השלוחים בבתי הרפואה הושקה ערכת שבת המהודרת, שמאות יחידות ממנה יחולקו מעתה מדי ערב שבת על ידי 17 השלוחים בבתי רפואה בארץ הקודש ● לסיפור המלא
השלוחים בבתי הרפואה השיקו
במעמד כלל השלוחים בבתי הרפואה הושקה ערכת שבת המהודרת, שמאות יחידות ממנה יחולקו מעתה מדי ערב שבת על ידי 17 השלוחים בבתי רפואה בארץ הקודש.

הערכה כוללת גביע מהודר לקידוש ובקבוק יין, מפית לחלות ומפה לשולחן, טעימה ל"קידוש במקום סעודה", ברכון וסידור לשבת; כולם בעטיפה מוקפדת המעניק למאושפזים ומשפחותיהם את אווירת שבת החגיגית.

השליח הרב מנחם דרייפוס, שעמד בראש צוות ההיגוי מבין השלוחים, ציין: "השקענו חשיבה מהם צרכי השוהים בבית הרפואה, זאת על פי ניסיונם של השלוחים הפועלים בשטח ומכירים היטב את הסיטואציות השונות בהם נתקלים השוהים בבתי הרפואה בשבת. ב"ה הצלחנו להפיק ערכה שעונה על הצרכים".

הרב לוי מנדלזון והרב משה שילת, הנהלת חב"ד במרכז הרפואי, הודיעו באירוע כי הכמות הראשונית המיוצרת לחלוקה היא 20,000 ערכות שבת.​
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.