מערכת COL | יום ח' אייר ה׳תשע״ז 04.05.2017

אנ"ש מתגייסים לתהלוכות: צעירי חב"ד בקמפיין היסטורי

"שכל אחד ואחד יעשה התלוי בו", ביקש הרבי לקראת תהלוכות ל"ג בעומר, השבוע לפני 27 שנים ● בצעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש מרימים את הכפפה עם קמפיין היסטורי ומרענן, במסגרתו יוכל כל אחד ואחד ליטול חלק ולסייע בתהלוכות הגדולות שייערכו על ידי מאות שלוחי הרבי בכל רחבי הארץ ● היום הושק הקמפיין הגדול הפונה לאנ"ש, במסגרתו יוכל כל אחד ואחד, באמצעות שלל מדבקות ייחודיות, להפוך את הרכב לטנק מבצעים אישי ולסייע בגופו בתהלוכה באופן "ברעש קדושה", כלשון מענה הרבי לצעירי אגודת חב"ד ● כך זה יקרה: כל הפרטים בכתבה המלאה
אנ

"שכל אחד ואחד יעשה התלוי בו, שבכל מקום ומקום שנמצאים שם יהודים, שיחגגו ל"ג בעומר בשמחה גדולה, על ידי .. תהלוכה של ילדים, וברוב עם הדרת מלך" (ש"פ אחו"ק תש"נ).

היערכות שיא בצעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש לקראת תהלוכות ל"ג בעומר: קמפיין מהפכני ומרענן שיביא את בשורת התהלוכות לשיאים חדשים, הושק בימים האחרונים ומטרתו לגייס את אנ"ש חסידי חב"ד לסייע ולעזור לתהלוכות ל"ג בעומר המאורגנים על ידי מאות שלוחי הרבי בכל רחבי הארץ.

הקמפיין יוצא לדרך בהתאם למענה של הרבי לצעירי אגודת חב"ד על דבר אופי הפרסום של תהלוכות ל"ג בעומר: "וכל הנ"ל ברעש קדושה".

במסגרת הקמפיין ההיסטורי, כל אחד ואחד יוכל להירשם באתר מיוחד, בכתובת http://Lag.org.il ולקבל ערכת 'טנק מבצעים אישי' – מגוון מדבקות צבעוניות המיועדות להדבקה על רכב (ניתן להסרה באופן קליל).

כך, יוכל כל אחד להשתלב ברעש דקדושה - בתהלוכות לג בעומר ה'תשע"ז, כשהרכב הפרטי הופך לטנק מבצעים תוסס שיסייע לקיום תהלוכות ל"ג בעומר בהשתתפות תינוקות של בית רבן
והוריהם.

"השנה יוכל כל חסיד לקיים בהידור את הוראת הרבי, שעורר רבות על החובה והזכות המוטלת על כל חסיד להשתתף בגופו בתהלוכה", אומרים בצעירי חב"ד, "אין ספק שהשתתפות של כלל אנ"ש חסידי חב"ד תגרום נחת רוב רבה לרבי וקיום רצונו הקדוש באופן הנעלה ביותר".

הקמפיין הטרי, שהינו חלק מהתנופה הגדולה בצעירי אגודת חב"ד, ביתר שאת וביתר עוז, מצטרף למגוון עזרים רחב היקף שהושק בימים האחרונים עבור שלוחי הרבי, לקראת תהלוכות ל"ג בעומר, כפי שדיווחנו אתמול (רביעי).

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.