מערכת COL | יום ט' אייר ה׳תשע״ז 05.05.2017

רגעים של קסם ● אתם חייבים את זה לעצמכם (פ)

יועצת הנישואין מרב לביא הפיקה את רגעים של קסם - ארבעה משחקים שבכוחם לשבור את השגרה השוחקת ולרענן את הקשר שבין בני הזוג ● "השגרה שוחקת", היא מסבירה: "גם סיר רותח שיורד מהאש, במוקדם או במאוחר יתקרר. לכן צריך לשמור תמיד על הלהבה" ● לכתבה מלאה
רגעים של קסם ● אתם חייבים את זה לעצמכם (פ)

"גם אם טוב לכם בנישואין, אני מהמרת שאם אתם כבר נשואים כמה שנים, אתם מן הסתם מרגישים שבאיזשהו שלב, נכנסתם לשגרה אפורה ומשעממת, והקשר הפך להיות די טכני: תקנה, תביא, תוציא את הילד...החיים עמוסים, ובקושי מוצאים זמן לעצמנו".

"גם כשכבר רוצים לפנות קצת זמן לעצמנו, לא פעם מוצאים את עצמנו מדברים על הילד שלא עבר את המבחן, על הבת שצריכה להשתדך או על המשימות למחר", אומרת מרב לביא, יועצת נישואין מראשון לציון, שפיתחה סדרת משחקים למבוגרים.

איך בכל זאת מחזיקים מעמד ולא נמצאים בהשרדות אלא בצמיחה?

"בדיוק כמו סיר שהוסר מהאש, לא יקח זמן רב והוא יתקרר. כדי לשמור עליו חם, צריך להעמיד אותו על מקור חום קבוע, ואם ירד משם וכבר התקרר– להעמיד אותו על אש גבוהה עד שיתחמם שוב".

"כך גם בקשר, צריך לדאוג שיהיו דברים יומיומיים שגורמים הרגשה טובה, גם אם הם קטנים מאוד. ובלבד שיהיו משמעותיים לשני. לצורך כך צריכים הכרות מעמיקה שנובעת משיח משמעותי, שלא כל זוג מצליח לפתח בעצמו. מה גם שלפעמים אין שיתוף פעולה משני הצדדים, ושיחות כאלה נחוות כמשהו כבד ומעיק שמעדיפים לדחות אותו שוב ושוב".

"מידי פעם צריך להגביה את האש ומשם לשאוב חום לעוד זמן רב אחר כך. רגעים כאלו, אפשר ליצור בעיקר על ידי דברים שגורמים כיף והנאה. כשעושים דברים מהנים ביחד, ומרוכזים אחד בשני בצורה מלאה".

הענין הוא שדברים כאלה בדרך כלל דורשים יציאה מהבית, הוצאה של כסף על בייביסיטר, דלק, חניה, מסעדה, נופש וכו'.

"האמת היא שאפשר לייצר את אותה הנאה ואיכות, ואולי אפילו בצורה יותר איכותית, גם בבית על הכוס קפה, אם רק יודעים מה לעשות עם הזמן איכות שכבר החלטנו להקדיש לעצמנו".

ערכת המשחקים "רגעים של קסם", שנמכרה באלפי עותקים בחצי שנה האחרונה, נוצרה בעקבות העבודה בשטח, בדיוק כדי לענות על הצורך הזה: לייצר זמן איכות איכותי באמת, לרענן את הקשר שנשחק וליצור מצע לשיחות שלא עולות כך סתם ביומיום גם בשיחה בארבע עיניים.
ארבעת המשחקים שבערכה, ישדרגו ויעמיקו את הקשר ביניכם בכמה רמות מעל.

לפרטים ולרכישה לחץ כאן או בטלפון: 0723954895
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
ערכת משחקים מומלצת!
ז' ניסן ה׳תש״פ
רכשנו לפני כחודש, ומאז זמן האיכות הזוגי השתפר והתקשורת טובה יותר
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.