מערכת COL | יום ד' אייר ה׳תשע״ז 30.04.2017

תפקיד הסבתא במשפחה המיוחדת ● רחל בולטון מדברת

לאחרונה פורסמה מודעה מסקרנת על ערב חווייתי לסבתות להם נכדים עם צרכים מיוחדים. הגב' רחל בולטון, מייסדת שיטת "תעצומות", בתפקיד ה'סבתא במשפחה המיוחדת' ● במה בדיוק מדובר? רחל בולטון מספרת ל-COL: "הורים מקבלים את הבשורה הקשה של הולדת ילד מיוחד, אבל מקבלים אותה. מי שקשה לו מאוד אלו הסבים והסבתות, זה פוגע בהם. זאת ההקדמה מבחינתי לצורך שנוצר בערב כזה" ● ערב לסבתות
תפקיד הסבתא במשפחה המיוחדת ● רחל בולטון מדברת

לאחרונה פורסמה מודעה מסקרנת על ערב חווייתי לסבתות להם נכדים עם צרכים מיוחדים. במה בדיוק מדובר, ומי קהל היעד?

הגב' רחל בולטון, אשת הפרסום בעבר ומייסדת שיטת 'תעצומות' בהווה, שתופיע בתפקיד ה'סבתא במשפחה המיוחדת', ובהתנדבות מלאה, מספרת ל-COL: "הורים מקבלים את הבשורה הקשה של הולדת ילד מיוחד, אבל מקבלים אותה. מי שקשה לו מאוד אלו הסבים והסבתות, זה פוגע בהם. זאת ההקדמה מבחינתי לצורך שנוצר בערב כזה."

"הילדים הפכו לכרטיס הביקור שלנו"

הגב' בולטון ממשיכה: "אין לנו השגה מה זה העולם הזה, איזה נשמות יורדות לכאן ולכמה זמן. אנחנו רק יודעים והיינו רוצים שכמה שפחות כאב הנשמה הזאת תביא איתה, זה מה שאנו רוצים. במשך הזמן קרה משהו אחר בעולם: הילדים הפכו לכרטיס הביקור שלנו. זה שיש לך ילד מוצלח זה עושה אותך מוצלח. 'אני ממשפחת זה וזה, יש לי ילד כזה מוכשר'. וכאשר פתאום יש לי ילד חריג אז חלילה זה אומר שמשהו בי לא ראוי, ובתת מודע הופך אותנו חלילה לסוג ב'. וכאילו חלילה - עלול להשליך על השידוכים... זה מראה כביכול שיש בי פגם, אחרת איך יצא לי נכד כזה? שיצאו ממני רק דברים מושלמים...

"ומאותו רגע שמשהו סוטה כביכול מהתכנית זה מתקן את התפיסה המושלמת שלי - אפילו בעיני עצמי. השאלה שנשאלת שילד מיוחד נולד, זה 'מי אשם?' גם אם היא לא נשאלת פיזית, האדם בתוך-תוכו פנימה שואל את עצמו את השאלה הזאת. בגנטיקה של מי זה קרה, מי ישלם את המחיר שייסורי מצפון ייסרו אותו מבפנים?

"רק הוא יכול להביא איתו את הברכה, בכלים שקיבל"

"על זה, ועל דברים נוספים ידובר בערב הזה, על המקום שהילד הזה מביא איתו ברכה. רק הוא יכול להביא את הברכה הזו בכלים שהוא קיבל.

"כשהנכד שלנו מענדל נולד, אמרתי לו "תודה לך שבחרת בנו". לא הייתי בוחרת בשיעורי בית כאלו בעצמי, אבל אני מבינה שאם ניתן לנו במשפחה מאת הקב"ה,יש לנו ממה לגדול פה. בעצם, הילד הזה הוא הביא לנו שיעורים לפתחנו, לא רק אנחנו לו. הוא העניק לנו דברים שאדם רגיל לא יכל להעניק.

"יש פה המון אהבה. הוא מקבל את כל מה שקורה כי זה רצונו של ה'. 'אני הילד שלו', אין כאן מקום לטרוניה חלילה.

"אני עוסקת ב"תעצומות", דרוש תעצומות... ילד מיוחד הוא פרוייקט לחיים", חותמת הגב' בולטון.




הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.