מערכת COL | יום ד' אייר ה׳תשע״ז 30.04.2017

מבצע תפילין, גיוס חירום

בהמשך לקריאה של צעירי חב"ד לצאת בימי שני ושלישי ל'מבצעים' והנחת תפילין עם יהודים ליד כינוסים, עצרות, אירועים והתכנסויות, קבוצת חסידי חב"ד מנחלת-הר-חב"ד יוצאים בקריאה: "עפ"י הוראות הרבי נשיא דורנו להגביר את מבצע תפילין בעת חירום ומצב של פיקוח נפש ר"ל, בגלל הסיבות הבאות: להרתיע את האויבים, ימ"ש. כמו שכתוב: "וראו כל עמי הארץ... וייראו ממך", ולשמירה והגנה על כל בנ"י ועל כוחות הביטחון הפועלים במס"נ, ביכולתך להחזיר את השמירה וההרתעה! התנדב למבצע!" • גיוס חירום
מבצע תפילין, גיוס חירום


בהמשך לקריאה של צעירי חב"ד לצאת בימי שני ושלישי ל'מבצעים' והנחת תפילין עם יהודים ליד כינוסים, עצרות, אירועים והתכנסויות, קבוצת חסידי חב"ד מנחלת-הר-חב"ד יוצאים בקריאה:

"עפ"י הוראות הרבי נשיא דורנו להגביר את מבצע תפילין בעת חירום ומצב של פיקוח נפש ר"ל, בגלל הסיבות הבאות:    א. להרתיע את האויבים, ימ"ש. כמו שכתוב: "וראו כל עמי הארץ...וייראו ממך"!

ב. לשמירה והגנה על כל בנ"י, על כוחות הביטחון הפועלים במס"נ ועל כולנו שליט"א.ביכולתך להחזיר את השמירה וההרתעה! התנדב למבצע!!!

אנא, צא בכל יום .בפרט בכל יום שישי!
 ישנה אפשרות לזכות המוני אחים במצוות תפילין.. היכן? בכל מקום. ליד הבנקים/ליד מתחם "ביג", בצמתים, ליד המסעדות והקיוסקים וכו'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.