מערכת COL | יום ב' אייר ה׳תשע״ז 28.04.2017

מהפכה בחינוך החסידי בחוף הכרמל

בתלמוד תורה חב"ד עתלית חוף הכרמל, לא שוקטים על השמרים. מנהל התלמוד תורה הרב ערן דישון יחד עם צוות המלמדים המסור, מובילים מהלך חדשני ומיוחד, הנקרא בשם "למה לא היית זושא?" ובו ישתתפו התלמידים בהעצמה חסידית וייחשפו לתכנים חסידיים ובעיקר לעולם השליחות. התכנית עוברת במסגרת מיזם "מפרש" של משרד החינוך לפיתוח יוזמות חדשניות בבתי ספר   מהפכה בחינוך החסידי בחוף הכרמל
מהפכה בחינוך החסידי בחוף הכרמל
בתלמוד תורה חב"ד עתלית חוף הכרמל, לא שוקטים על השמרים. מנהל התלמוד תורה הרב ערן דישון יחד עם צוות המלמדים המסור, מובילים מהלך חדשני ומיוחד, הנקרא בשם "למה לא היית זושא?" ובו ישתתפו התלמידים בהעצמה חסידית וייחשפו לתכנים חסידיים ובעיקר לעולם השליחות. התכנית עוברת במסגרת מיזם "מפרש" של משרד החינוך לפיתוח יוזמות חדשניות בבתי ספר.

ביום ג' האחרון התקיים אירוע מיוחד במינו באולם "מוזה" השוכן בתחום מועצה אזורית חוף הכרמל. באירוע לקחו חלק הורים ,מורים, אנשי חינוך מחוף הכרמל, נציגי הרשות וביניהם מר דני גילדין נציג משה"ח המפקח הרב אלבירט והרב סוראני, רב המועצה . ובנו תכנית לעתיד התלמוד תורה הפועל בחוף הכרמל מזה כעשור.
לאירוע המיוחד קדמה עבודת חקר של צוות התלמוד תורה במשך חצי שנה, כיצד לגדל תלמידים המרגישים שליחים במהותם, אשר יחושו את פעולת העשי'ה במטרה לקבל פני משיח בכל רגע ורגע.

המשתתפים בערב ישבו ביחד על תכנית הכוללת פיתוח והעצמת חוזקות וכשרונות התלמיד ופיתוח כשרון ההתבטאות והתקשורת הבין אישית, על מנת להביא את הנלמד בכיתה לחיי הקהילה.

אחדים מהרעיונות שעלו: קשר של שיח בין תלמידים בין ילדי השלוחים ברחבי העולם, נתינת מקום לבמה אישית של התלמידים ופיתוח כשרונות אישיים.

בסיום הערב הוזמן הסופר הנודע ר' חיים ולדר לשאת הרצאה בנושא חיזוק הקשר בין ההורים והילדים והעצמת הגבולות והסמכות ההורית.

ההורים יצאו נפעמים ומרוגשים מן הערב עם סל כלים ורעיונות חדשניים להוביל מהפכה בחינוך החסידי של ילדיהם, הן במסגרת הבית והן במסגרת התלמוד תורה.
תודה אישית למסייעים בהקמת הערב הרב אברהם סבג, הרב מנחם טל והרב משה אקסלרוד ובסיוע הרבנות המקומית ונציגי ההורים ברשות משפ' פריזנט ואריאל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.