מערכת COL | יום כ"ט ניסן ה׳תשע״ז 25.04.2017

למעלה מ-1000 צועדים בתהלוכות ל-180 ביכנ"ס בשביעי של פסח

למעלה מאלף מאנ"ש והתמימים צעדו ביום שביעי של פסח , (מהם גם כשלוש שעות לכל צד) לקיים פקודתו של הרבי ולשמח יהודים בחג הפסח. ביקרו בלמעלה ממאה ושמונים בתי כנסת באיזורי נו יורק, כולל: בורו פארק, פלטבוש, ברייטן ביטש, בנסנהוירסט, מנהטן, האווארד ביטש, שיפסהעדביי, קנרסי, מיל בייסין, סי גייט בברוקלין הייטס ומנהטן • לסיפור המלא
למעלה מ-1000 צועדים בתהלוכות ל-180 ביכנ
הרבי בפתח 770 (ארכיון COL)


למעלה מאלף מאנ"ש והתמימים צעדו ביום שביעי של פסח , (מהם גם כשלוש שעות לכל צד) לקיים פקודתו של הרבי ולשמח יהודים בחג הפסח. ביקרו בלמעלה ממאה ושמונים בתי כנסת באיזורי נו יורק, כולל: בורו פארק, פלטבוש, ברייטן ביטש, בנסנהוירסט, מנהטן, האווארד ביטש, שיפסהעדביי, קנרסי, מיל בייסין, סי גייט בברוקלין הייטס ומנהטן.

הרבי: "אני מקנא בכל אחד שהלך לתהלוכה"

הרבי הטיל על צעירי אגודת חב"ד המרכזית את אירגון התהלוכות, וצוות פעיל מכין את הפעולה. ובזמן האחרון נתוספו עשרות בתי כנסיות. גם רבנים וגבאי בתי כנסיות מתקשרים למשרדי צעירי אגודת חב"ד המרכזית לבקש מהם לשלוח משלחת לעזור להם בשמחת החג. הרבי פעם התבטא "התהלוכות הם שלי", ופעם בעת התוועדות אמר הרבי "אני מקנא בכל אחד שהלך לתהלוכה".

בכל מכל בתי הכנסת נאמו משתתפי התהלוכה ממשנתו ומשיחותיו הקדושות של הרבי,על המיוחד בחג הפסח, על "סעודת משיח" שעושים באחרון של פסח, ועל הפעולה הכללית של חג הפסח לברר את העולם התחתון ולהכין אותו לגאולה האמיתית והשלימה, ו"כימי צאתך מארץ מצרים אראנו נפלאות" תיכף ומיד ממש.

"רואים כאן מסירות חסידית אופיינית לקיים את פקודת הרבי אמר הרב שמואל מנחם מענדל בוטמאן, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית שהזכיר בערגה את הימים הטובים כשהרבי בעצמו הי' יוצא בעצמו לפתח בית חיינו 770 כשהתהלוכות היו עוזבות את 770, והי' מעודד בידיו הקדושות את השירה והזימרה בעת התחלת התהלוכות.

פעולת הארגון נעשתה על ידי הרב יוסף יצחק בוטמאן שגם תיאם את התהלוכה --כפי פקודת הרבי במשך הרבה שנים—עם המשטרה, בשיתוף פעולה עם הרב יוסף גאלדוואסער, התמים שמואל בוטלער והתמים אברהם רייטשיק שפעלו במשך שבועות במסירה ונתינה מיוחדת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.