מערכת COL | יום כ"ד ניסן ה׳תשע״ז 20.04.2017

לאחר לילה של חיפושים: האברך הנעדר נמצא בריא ושלם

אחר שעות של חיפושים, דאגה גדולה וחשש מפני הנורא מכל - בבוקר הגיעה הבשורה הטובה • כשהוא תשוש לאחר שנופף לצוות החיפוש, נמצא האברך הצעיר בן ה-22 שנעדר מאמש בנחל אוג במדבר יהודה • לדיווח המלא
לאחר לילה של חיפושים: האברך הנעדר נמצא בריא ושלם
(תמונות: דיווחי הרגע ויחל"צ מגילות)


'בחדרי חרדים'

לאחר לילה של חיפושים וסריקות, כולל ירי נורים ממטוס, נמצא האברך הצעיר בן ה- 22 שנעדר מאתמול אחר הצהרים לאחר שאבד לחבריו במהלך מסלול בנחל אוג.

מבדיקה ראשונית עולה כי אתמול בסביבות השעה 4 אחר הצהריים עת נעלם לחבריו, וישב לנוח. בהמשך, הסתבך וטעה בדרך, עלה על הר גבוה, שם הבחין במסוק שחיפש אחריו ואף נופף בידו אך יושבי המסוק לא זיהו ולא הבחינו בו, ובהמשך הלילה הוא נרדם.

כשהתעורר בבוקר, הוא צעד לכיוון הבסיס הצבאי בצפון ים המלח 'נבי מוסא' וזעק לעבר החיילים בבסיס לעזרה. משלא נענה ישב בצד נרדם והמתין. ניידת משטרה שעברה במקום במסגרת החיפושים מצאה אותו כשהוא בריא ושלם.

האברך ר' ישראל כהן הודה לכולם ואמר: "אני מודה לריבונו של עולם ששלח אתכם. איכשהו אחרי שמונה עשרה שעות הגעתי לבסיס בלי מים, תודה לחבר'ה, הייתם איתי כל הלילה הרגשתי את זה ידעתי שמחפשים אותי, היה לילה קשה שאי אפשר לישון וידעתי שיש לי עוד מה ללכת, כל פצצה תאורה נתנה לי עוד כוח, הייתם אחד אפס יכול להיות שעלה לכם הרבה כסף ויותר מהכל המון אנרגיות אבל היה שווה כל פעולה ופעולה שכל אחד עשה".

בצוות החיפושים מודים למפקד זק"א מחוז י-ם בנצי אוירינג ולמפקד זק"א ביתר עילית משה הולצמן שהיו כל הלילה במקום. תודה 'ליחידת חילוץ מגילות' על הפעילות הרבה ולשאר המתנדבים שלקחו חלק בחיפושים.

כפי שדווח, מוקדם יותר בכל ריכוזי חסידות סלאנים אליה משתייך האברך הצעיר נערכו הלילה תפילות וכן בכותל המערבי ובקבר רחל. כמו כן התארגנו אברכים ובחורים ליציאה לעזרה בחיפושים, כשכל העת חשש כבד מקנן בלב בנוגע לגורל הנעדר. שכמור בחסדי שמיים נמצא בריא ושלם
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.