מערכת COL | יום כ"ג ניסן ה׳תשע״ז 19.04.2017

נשיא המדינה: "לא מבינים עד כמה הייתה עמוקה השפעתו של הרבי"

נשיא המדינה ראובן ריבלין אירח בלשכתו את כותבי הספר 'ברגע האמת' על הרבי מלובביץ' והדיאלוג הביטחוני-מדיני עם מקבלי ההחלטות בישראל • ריבלין לכותבי הספר, העיתונאים שלום ירושלמי, יוסי אליטוב ואריה ארליך: "אנשים לא מבינים עד כמה הייתה עמוקה השפעתו של הרבי מליובאוויטש. כשעמדתי מולו חשתי התרוממות רוח. לא תהיה אות בספר הזה שלא אקרא" • לסיפור המלא
נשיא המדינה:
(צילום: עזרא לנדאו)

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, אירח היום (ד') בלשכתו את העיתונאים שלום ירושלמי, יוסי אליטוב ואריה ארליך, לרגל צאתו לאור של ספרם החדש - 'ברגע האמת: הרבי מליובאוויטש והדיאלוג הביטחוני-מדיני עם מקבלי ההחלטות בישראל'. הספר, שיצא לאור בהוצאת 'כנרת, זמורה-ביתן-דביר', הוענק לנשיא על ידי המחברים בהקדשה אישית והתקבל בברכה על-ידי הנשיא.

במהלך הפגישה הממושכת עם מחברי הספר העלה הנשיא זיכרונות מפגישתו והתכתבויותיו עם הרבי, וכן סיפר על קשריו ומפגשיו של אביו, פרופסור יוסף יואל ריבלין ז"ל, עם הרבי.

נשיא המדינה ציין כי "הרבי מליובאוויטש הוא אישיות יוצאת דופן, דמות מאוד מיוחדת ביהדות. הוא היה מנהיג, לא רק ברמה ההלכתית או רק ברמה התפיסה הדתית - הוא היה מנהיג שהיכולות שלו להשפיע על אחרים היו בעלות עוצמה אדירה".

נשיא המדינה הרחיב וסיפר על תחנות לאורך הקריירה הציבורית שלו שבהן נתקל בהשפעתו של האדמו"ר על תהליכים במדינת ישראל, וציין: "כשהיית רואה את הרבי מליובאוויטש היית מרגיש תחושה מיוחדת של התרוממות רוח מול המנהיג הענק הזה. הרבי הקים מעצמת שליחות שפרוסה על כל העולם כרשת שגרירויות של היהדות ברחבי העולם. בביקוריי הממלכתיים בעולם - לא קורה כמעט שלא נפגוש את שליחי חב"ד למדינה".

בסיום הפגישה אמר הנשיא לכותבים, ירושלמי, אליטוב וארליך: "יישר-כח לכם. עשיתם דבר חשוב ביותר. כששמעתי על צאתו של הספר לאור, אמרתי: לא תהיה אות בספר הזה שלא אקרא... כי אנשים לא מבינים עד כמה הייתה עמוקה השפעתו של הרבי. הייתה לו תפיסה ציונית, במובן שלו, תפיסה עמוקה מאוד".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.