מערכת COL | יום י"א ניסן ה׳תשע״ז 07.04.2017

"התניא של הרבי": החשיפה המרתקת של הרב לוין • צפו

בעיצומה של התוועדות י"א ניסן המרכזית בארץ הקודש, לרגל מלאת מאה וחמש עשרה שנה להולדת הרבי, הוקרנו על המסכים שידור-ווידאו מיוחד מספריית אגודת חסידי חב"ד ב"בית חיינו" • הגה"ח הרב שלום בער לוין, הספרן הראשי ועורך סדרת אגרות הקודש של רבותינו נשיאינו, גילה בשידור הווידאו כיצד התחילה עבודתו על עריכת אגרות הרבי והוצאתם לאור, כאשר הופיע הכרך הראשון השבוע לפני שלושים שנה, בי"א בניסן תשמ"ז, ועל 'מאחורי הקלעים' של הוראות הרבי בעריכת האגרות • לצפיה>>

בעיצומה של התוועדות י"א ניסן המרכזית בארץ הקודש, לרגל מלאת מאה וחמש עשרה שנה להולדת הרבי, הוקרנו על המסכים שידור-ווידאו מיוחד מספריית אגודת חסידי חב"ד ב"בית חיינו". הגה"ח הרב שלום בער לוין, הספרן הראשי ועורך סדרת אגרות הקודש של רבותינו נשיאינו, גילה בשידור הווידאו כיצד התחילה עבודתו על עריכת אגרות הרבי והוצאתם לאור, כאשר הופיע הכרך הראשון השבוע לפני שלושים שנה, בי"א בניסן תשמ"ז, ועל 'מאחורי הקלעים' של הוראות הרבי בעריכת האגרות.

הרב לוין גילה בדבריו סיפור מרתק ולא ידוע, שכאשר נערכה בחצרות קדשנו החגיגה לרגל יציאת הכרך העשירי של אגרות הקודש, בחודש אדר ראשון תשמ"ט, הוא נשא דברים בחגיגה זו, אשר הופעת אגרות הרבי הנם בדוגמת ספר התניא של רבינו הזקן.

כפי שרבינו הזקן כתב את ספר התניא במענה לשאלות הרבות של החסידים בענייני עבודת ה', כך אגרות הרבי מהוות מענה לציבור החסידים לענות על כל שאלותיהם בעבודת ה'. רעיון זה אשר אמר הרב לוין, בהקבלה בין ספר התניא של רבינו הזקן לסדרת אגרות הקודש של הרבי, קיבל את הסכמת הרבי, כאשר הופיע הכרך הי"ב של אגרות הקודש. הרב לוין כתב רעיון זה במבוא אל הספר, והדברים קיבלו את אישורו של הרבי, כפי שהוא מגלה בשידור הווידאו המיוחד אותו ניתן לראות כאן.

לצפיה - לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.