מערכת COL | יום י"א ניסן ה׳תשע״ז 07.04.2017

נשיא ארה"ב הכריז על י"א ניסן כיום חינוך לאומי

נשיא ארצות הברית, מר דונאלד טראמפ, ממשיך את המסורת הנשיאותית להכריז על יום הבהיר י"א ניסן, יום הולדתו של הרבי, כיום חינוך לאומי • מתוך הודעת הבית הלבן: "יום החינוך מביע הכרה במאמצים המדהימים של הרב מנחם מנדל שניאורסון, הרבי מליובאוויטש, להשתמש בחינוך המבוסס על ערכים על מנת להניע את ילדי האומה שלנו... כמחנך, הרב שניאורסון הבין שהחינוך אינו שלם אם הוא נטול התפתחות מוסרית" • י"א ניסן – יום החינוך בארה"ב
נשיא ארה
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בלשכתו (צילום: הבית הלבן) בצד ימין: ההודעה באתר הבית הלבן




נשיא ארצות הברית, מר דונאלד טראמפ, ממשיך את המסורת הנשיאותית להכריז על יום הבהיר י"א ניסן, יום הולדתו של הרבי, כיום חינוך לאומי.

הודעת הלשכה:

הבית הלבן
משרד מזכיר העיתונות
הנשיא דונלד ג' טראמפ מכריז 7 אפריל 2017, כיום חינוך משותף בארה"ב

- - - - - - -

נשיא ארצות הברית של אמריקה

בליבו של החלום האמריקאי טמון האמונה כי העתיד שלנו לא נקבע מראש וניתן לשפר אותו באמצעות למידה ועבודה קשה. ביום החינוך והשיתוף, אנו מכירים בתפקידה החשוב של המשפחה, בתי ספר ומוסדות אזרחיים דתיים ואחרים, בטיפוח ילדינו לערכים המאפשרים להם לממש את מלוא שאיפותיהם.

יום החינוך מביע הכרה במאמצים המדהימים של הרב מנחם מנדל שניאורסון, הרבי מליובאוויטש, להשתמש בחינוך המבוסס על ערכים על מנת להניע את ילדי האומה שלנו אל החלום האמריקאי. כמחנך, הרב שניאורסון הבין שהחינוך אינו שלם אם הוא נטול התפתחות מוסרית. הוא פעל מתוך רוח של אופטימיות, והוא ביקש ללמד את הילדים להיות כנים, אזרחיים, מכבדים את ההבדלים, ואת המשמעת העצמית, בנוסף להיותם קפדניים מבחינה אינטלקטואלית.

ב- 18 באפריל 1978 ביום החינוך הראשון, כתב הרב שניאורסון, כי "איננו יכולים להיות מרוצים ולא להאט את מאמצינו" כל עוד "יש עדיין ילד אחד שאינו מקבל חינוך הולם". מילים אלה מעניקות לנו היום, כפי שעשו אז, יכולת להעצים את ילדינו ולשתף עם כל אחד מהם את ההזדמנות וההבטחה של אמריקה. עלינו לתמוך בילדינו במימוש תקוותיהם ולעודד אותם לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם.

על כן, אני, דונאלד ג '. טרומפ, נשיא ארצות הברית של אמריקה, מכוח הסמכות הנתונה לי על ידי החוקה וחוקיה של ארצות הברית, מכריז בזאת על ה -7 באפריל 2017, כ"יום חינו " יום שיתוף, בארה"ב. " אני קורא לפקידי ממשלה, למחנכים, למתנדבים ולכל אנשי ארצות הברית להתבונן ולעסוק בתכניות המתאימות, בטקסים ובפעילויות.

ולראיה, הנחתי כאן את ידו ביום השישי של חודש אפריל, בשנת אלפיים ושבע עשרה, ושנת מאתיים ארבעים ואחת שנים לעצמאותה של ארצות הברית של אמריקה."
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.