מערכת COL | יום י' ניסן ה׳תשע״ז 06.04.2017

היום זה קורה: חגיגת בר המצווה הגדולה בעולם

אחרי חודשים של היערכות, היום זה קורה: בר המצווה הגדולה בעולם בהשתתפות 120 יתומים שהגיעו לגיל המצוות, תערך בכותל המערבי בהשתתפות בני משפחותיהם הנרגשים ואישי ציבור רבים מכל רחבי הארץ, שיבואו לשמוח ולשמח את היתומים ביום חגם ● תמונות מההכנות
היום זה קורה: חגיגת בר המצווה הגדולה בעולם
אחרי חודשים של היערכות, היום זה קורה: בר המצווה הגדולה בעולם בהשתתפות 120 יתומים שהגיעו לגיל המצוות, תערך בכותל המערבי בהשתתפות בני משפחותיהם הנרגשים ואישי ציבור רבים מכל רחבי הארץ, שיבואו לשמוח ולשמח את היתומים ביום חגם. תמונות מההכנות

החגיגה המסורתית בשריד בית מקדשנו החלה הבוקר (יום חמישי) ברחבת שריד בית מקדשנו: 120 יתומים שהגיעו לגיל המצוות, יחגגו את יום חגם בטקס המסורתי והמרגש בכותל המערבי, בארגון של 'כולל חב"ד', לכבודו של הרבי נשיא דורנו לרגל יום הולדתו של הרבי.

כבר בשעות הבוקר הגיעו החתנים ובני משפחותיהם לכותל המערבי, שם יעלו לתורה וישתתפו בריקודי שמחה. לאחר מכן ישתתפו בסעודת המצווה במעמד מיוחד בהיכל הקונגרסים 'בניני האומה' בירושלים.

האירוע המסורתי והחגיגי, מושך אליו בכל שנה לא רק את הנערים הנרגשים ובני משפחותיהם, אלא גם אישי ציבור רבים מכל רחבי הארץ, שבאים לשמוח ולשמח את היתומים ביום חגם.

מאחורי החגיגה המסורתית שכולנו מכירים מהדיווחים המתפרסמים בשעות שאחרי האירוע, מסתתרת פעילות עומק רצינית וממושכת של קרן 'חסד מנחם מענדל', החטיבה החינוכית של ה'כולל', המסייע ופועל עם ילדים וילדות יתומים, ל"ע, לאורך כל ימות השנה: רבנים ושלוחים עובדים עם חתני בר המצווה, בהכנה ראויה.

חגיגת בר המצווה שמארגן 'כולל חב"ד' בפעם ה-26 ברציפות, תערך השנה בסיוע של 'קרן מרומים', הנגיד החסידי הרב יצחק משען ומשפחת שלוסברג.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.