מערכת COL | יום ז' ניסן ה׳תשע״ז 03.04.2017

מתוך מאות חיבורים: הזוכים המאושרים בתחרות "החיים שלי"

לאחר ציפייה ארוכה, הוכרזו הזוכים המאושרים שהגיעו לשלב הסופי בתחרות החיבורים בסוגיות בחסידות, פרויקט של "החיים שלי" ביוזמת "המרכז לחיים של משמעות" בראשותו של הרב סימון ג’ייקובסון • החיבורים שזכו בשלושת המקומות הראשונים, המזכים את מחבריהם במלגה כספית נכבדה, קיבלו את מירב הנקודות שהוענקו על ידי כל אחד מצוות השופטים בתחרות הצמודה • ומי הזוכים, ומה הפרסים?
מתוך מאות חיבורים: הזוכים המאושרים בתחרות

לאחר ציפייה ארוכה, הוכרזו הזוכים המאושרים שהגיעו לשלב הסופי בתחרות החיבורים בסוגיות בחסידות, פרויקט של "החיים שלי" ביוזמת "המרכז לחיים של משמעות" בראשותו של הרב סימון ג’ייקובסון.

החיבורים שזכו בשלושת המקומות הראשונים, המזכים את מחבריהם במלגה כספית נכבדה, קיבלו את מירב הנקודות שהוענקו על ידי כל אחד מצוות השופטים בתחרות הצמודה. חברי וועדת השיפוט שהורכבה מרבנים חשובים ומשפיעים בעלי שם הבקיאים בתורת החסידות, קיבלו את המאמרים הנבחרים מתוך מאות חיבורים שנשלחו למטה הראשי של התחרות, תוך השמטת שם המחבר וסימני זיהוי אחרים בכדי שהשיפוט יהיה אובייקטיבי לחלוטין.

ואלו הזוכים שהגיעו למקומות הראשונים בתחרות, וזיכו את המחברים במלגות הכספיות:

החיבור הזוכה שהגיע למקום הראשון, הוא של האברך ר' משה חקוף (27) ממיאמי, והוא יזכה אותו במלגה של 10,000 דולרים.

החיבור שהגיע למקום השני, הוא של ר' שרגא קרומבי (35) מניו-ג'רסי, והוא יזכה אותו במלגה של 3,600 דולרים.

החיבור שהגיע למקום השלישי, הוא של גב' הדסה זילברשטיין (24) מברוקלין, והוא יזכה אותה במלגה של 1,000 דולרים.

כמו-כן, הוחלט בהנהלת הארגון לתת אפשרות לזוכה רביעית, גב' שרה בלוי (26) מברוקלין, לקבל מלגה נוספת של 1,000 דולרים.

כמו כן פרסם הארגון את רשימת כל העולים לשלב הגמר, מתוכם נבחרו המנצחים, לאחר לבטים רבים. הכותבים בעברית שהגיעו לקו הסיום הם:

ר' דניאל פלד מירושלים (מקום 5), ר' אבי לויאל מירושלים (מקום 9), ר' דוב-בער אוירכמן מלוד (מקום 10), ר' חיים לוריא מז'יטומיר (מקום 13), ר' מנחם מענדל וולף מנתניה (מקום 14), ר' אמחיה אבן-ישראל מירושלים (מקום 16) ור' ישראל יצחקי מכפר חב"ד (מקום 17).

התחרות סיימה מסע מרתק של מאות אנשים ונשים, צעירים ומבוגרים, שצללו לעומק תורת החסידות של רבותינו נשיאינו, ודלו מתוכה פנינים יקרים המאירים את דרכם של ההולכים בחושך, גשמי או רוחני. הרעיונות הנשגבים תורגמו ופורשו בידי אמן, על ידי המשתתפים השונים, כך שכל אדם החי את החיים במאה ה-21 יוכל להגשים בצורה אישית ביותר את המסקנות העולות מתורת החסידות.

במשרדי הארגון ביקשו להדגיש, שהיו הרבה לבטים בנוגע לבחירת המאמרים שהגיעו לקו הסיום של התחרות, שהרי מנצחים יש לכאורה רק שלושה. אבל האמת היא שכל אחד ואחת מאלו שהשתתפו בתחרות הם מנצחים, משום שהלימוד והעיון במאמרים ובשיחות, לבד מחיזוק ההתקשרות לרבי על ידי קיום הוראתו הק’, הרי שזה גורם טובה לעצמו וטובה לזולת, כאשר הוא מגלה מכשיר רב עוצמה לשינוי אישי ופנימי, מענה רגשי ופסיכולוגי לכל חיבוטי הנפש.

לאתר הרשמי ולפרטים נוספים: https://www.meaningfullife.com/contest/

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.