מערכת COL | יום ז' ניסן ה׳תשע״ז 03.04.2017

ביקרו והתפעלו במוסדות חב"ד אשקלון

מפקח מחוז דרום של החמ"ד הרב דוד חטואל ומנהל מחלקת החינוך בעיריית אשקלון מר יובל זוזט ערכו ביקור מעמיק במוסדות חב"ד אשקלון • האורחים התרשמו מהיקף מוסדות החינוך בהם לומדים למעלה מ1500 תלמידים בלעה"ר, החל ממעונות יום, גני ילדים , בתי ספר יסודיים ועל יסודיים ועד כיתות י"ג וי"ד • לסיפור המלא
ביקרו והתפעלו במוסדות חב
מפקח מחוז דרום של החמ"ד הרב דוד חטואל ומנהל מחלקת החינוך בעיריית אשקלון מר יובל זוזט ערכו ביקור מעמיק במוסדות חב"ד אשקלון.

את הסיור הוביל השליח הראשי, רב הקהילה ויו"ר המוסדות הרב מנחם ליברמן יחד עם השלוחים, המנהלים ומנכ"ל רשת אהלי יוסף יצחק הרב אליהו קריצ'בסקי, שהתלווה לכל אורך הסיור.

האורחים התרשמו מהיקף מוסדות החינוך בהם לומדים למעלה מ-1500 תלמידים בלעה"ר, החל ממעונות יום, גני ילדים , בתי ספר יסודיים ועל יסודיים ועד כיתות יג' ויד.

בסיורם, התפעלו מההשקעה החינוכית והמקצועיות של ההנהלה והצוותים החינוכיים, מחדרי המעבדות המפוארות, המסדרונות המטופחים, הכיתות המעוצבות, ומבית המדרש החדש והמפואר ששופץ לאחרונה. במפגש עם תלמידי הישיבה שוחחו עם התלמידים המצטיינים שזכו לאחרונה בתחרות הארצית של חברת cisco ועודדו אותם להמשיך ולקדש שם שמים ברבים.

בדברי סיכום ציין המפקח, הרב דוד חטואל, כי במוסדות חב"ד לא רק צוותי ההוראה מונעים מתחושת שליחות, אלא גם התלמידים חדורים ברצון להיות "נרות להאיר" בסביבתם וניכר כי השמחה על פניהם של התלמידים מוכיחה את ההפנמה של ערכי החינוך הייחודי של חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.