מערכת COL | יום ו' ניסן ה׳תשע״ז 02.04.2017

הצדעה מרגשת לרבי ול-46 שלוחיו בחולון ● גלריה

צמרת העיר חולון הצדיעה היום לרבי ולשלוחיו בחולון, לרגל יום הולדתו החל ביום שישי הקרוב – י"א בניסן ● לצד ראש העיר מר מוטי ששון נכחו 46 שלוחי ושלוחות חב"ד בחולון, הפועלים בכל שכונות העיר ● רבה הראשי של חולון, הרב יוחנן גורארי', ציין בדבריו את המהפכה שחולל הרבי באמצעות שלוחיו בכל העולם כולו ובעיר חולון בפרט, והודה לראש העיר על התמיכה ושיתוף הפעולה לאורך השנים  ● הצדעה מרגשת לרבי
הצדעה מרגשת לרבי ול-46 שלוחיו בחולון ● גלריה
צילומים: מאיר אלפסי
צמרת העיר חולון הצדיעה היום (יום ראשון) לרבי מליובאוויטש ולשלוחיו בחולון, לרגל יום הולדתו החל ביום שישי הקרוב – י"א בניסן.

באולם מועצת העיר השתתפו ראש העיר, מר מוטי ששון; מ"מ ראש העיר, מר זוהר ניימרק; סגן ראש העיר, הר"ר חיים זברלו; מנכ"ל העיריה, מר יוסי סילמן ואורחים נוספים, ולצידם נכחו 46 שלוחי ושלוחות חב"ד בחולון, הפועלים בכל שכונות העיר.

מעמד ההצדעה נפתח בהקרנת קטע וידאו מהכרזתם של נשיאי ארצות הברית לדורותיהם, שהקדישו את יום הולדתו של הרבי כ"יום החינוך של ארצות הברית" כמחווה וכהוקרה על פועלו של הרבי למען החברה בכלל, והחברה היהודית בפרט. לאחר מכן, הוקרן קטע מדברי הרבי על חשיבות החינוך ותרומתו המכרעת לעתיד השלום והאחווה בעולם כולו.

רבה הראשי של חולון, הגאון הרב יוחנן גורארי', ציין בדבריו את המהפכה שחולל הרבי באמצעות שלוחיו בכל העולם כולו ובעיר חולון בפרט, והודה לראש העיר על התמיכה ושיתוף הפעולה לאורך השנים.

איש התקשורת, מר אלעזר שטורם, שנחשף אישית לפעולותיהם הגדולות של שלוחי חב"ד בחולון, פנה בדברים אישיים להנהלת העיר ואמר "האנשים האלו מקדישים את כל חייהם למען הציבור והקהילה בחולון; הם נותנים את כל זמנם, מרצם, יכולתם וכישוריהם על מנת לעשות טובה ליהודי נוסף", והדגיש כי חב"ד פועלת בקרב כל שכבות הציבור, ללא הבדלי עדות ומעמדות. "עם כל הלב, לכל אחד".

ראש העיר, מר מוטי ששון, שיתף בדבריו את ההכרות ארוכת השנים שלו עם חב"ד בחולון, וכי הוא עומד נפעם מההצלחה הגדולה. "ראיתי כעת את דברי הרבי וראיתי מהיכן אתם שואבים את ההשראה והכוח לכל זה", אמר ראש העיר.

מנכ"ל העיריה, מר יוסי סילמן, שזה עתה נכנס לתפקידו, ביקש לספר על הזכות שנפלה בחלקו להשתתף בהתוועדות של הרבי, ואף חשף כי לאור הוראתו של הרבי הוא רכש אות בספר התורה לחיילי צה"ל, ו"בזכות האות הזאת ניצלתי 4 פעמים, כאשר הטנק שלי נפגע, במהלך מלחמת שלום הגליל".

מ"מ ראש העיר, מר זוהר ניימרק, אמר כי "הוא מרגיש בבית עם החב"דניקים. כפי שאבא שלי אמר לי "תהיה מענעטש – תהיה אדם", ואתם בנועם הליכותיכם ובפעולותיכם הברוכות אתם מגלמים את זה ופשוט אנשים טובים לכל אחד ואחת".

לקראת סיום הוקרנה מצגת מיוחדת המסכמת את מפעלי חב"ד בחולון, והמעמד נחתם באווירה מרוממת וחגיגית, תוך כדי נגינתו המיוחדת של אמן הכינור הבינלאומי, הרב מאיר רוזן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.