מערכת COL | יום ו' ניסן ה׳תשע״ז 02.04.2017

גם השנה: בחורים נרתמים לעזרת השלוחים בארץ בחג הפסח

שיתוף פעולה של קבוצת תמימים חדורי שליחות באישור הנהלות הישיבות, ו'שלוחים נט' ממשיכה את יוזמת 'דעם רבינ'ס שליחות', במסגרתה נרתמים הבחורים לעזרת השלוחים באה"ק • לסיפור המלא
גם השנה: בחורים נרתמים לעזרת השלוחים בארץ בחג הפסח
בימים אלה יוצאים תלמידי התמימים ל'בין הזמנים' לקראת חג הפסח, ומסתבר שגם במהלך תקופה זו התמימים לא ישקטו על השמרים: בתחילה ישתתפו בישיבות בין הזמנים, אך גם בהמשך, בחג הפסח, מסתבר מחכה להם תעסוקה רבה. במסגרת שיתוף פעולה בין שלוחים נט לקבוצת תמימים חדורי שליחות באישור הנהלות הישיבות, תופעל גם השנה יוזמת "דעם רבינ'ס שליחות", במסגרתה נרתמים הבחורים לעזרת השלוחים באה"ק.

הרעיון פועל מזה כמה שנים כשעשרות בחורים מסייעים לשלוחים בפעילות ילדים לקראת חג הפסח ובסדרים, ובהמשך גם בחגים נוספים בהצלחה רבה. בשבועות האחרונים פורסמו מודעות בישיבות תומכי תמימים בארה"ק בקריאה לבחורים להירשם אצל הנציג בישיבה, ואכן בחורים רבים ניצלו את ההזדמנות ונרשמו לקחת חלק בפעילות השליחות, ונרתמים לעזרת השלוחים באה"ק - וכל זאת בהתנדבות מלאה.

התיווך אל מול השלוחים מתבצע ע"י צוות 'שלוחים נט' המפרסם את רשימת הבחורים בפורום השלוחים, וכל אחד מ-800 השלוחים באה"ק, יכול לפנות ישירות לבחורים ולתאם את הגעתם. היוזמה התקבלה בברכה בקרב השלוחים שגם בחג הפסח הקרוב יעזרו בשירות החשוב הזה. 'שלוחים נט' פועל כפרויקט משותף של 'המרכז לעניני חינוך' וצעירי אגודת חב"ד בארה"ק.

בחור המעוניין להירשם כעת יכול לשלוח הודעת SMS למספר: 052-6263581 או להרשם כאן

בהודעה יש לרשום את הפרטים הבאים: שם משפחה, שם פרטי, מקום לימודים, שיעור, ישיבה גדולה או קטנה, מספר טלפון זמין, לציין ליל הסדר או שביעי של פסח (כמובן שאפשר שניהם).
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.