מערכת COL | יום ג' ניסן ה׳תשע״ז 30.03.2017

כי מתל אביב תצא תורה

ילדי החמד של כיתה א' בתלמוד תורה חב"ד תל אביב, פסעו בהתרגשות עם הוריהם למסיבת החומש שמחים בשמחה רבה • הילדים קיבלו בשמחה את החומש והאבות עם הבנים יצאו בריקודי שמחה ותפילה • לסיפור המלא
כי מתל אביב תצא תורה
המהפכה הרוחנית המתרחשת לאחרונה באה"ק במסגרתה מוקמים בכל עיר ואם בישראל תלמודי תורה, ישיבות כוללים כבר התחילה לפני הרבה שנים במטרופולין הגדול ורשת מוסדות חינוך חב"ד שהוקמו בתל אביב גורמים לקול התורה לשוב ולהדהד במרחב הציבורי בכל רחבי העיר הגדולה.

מי שראה את ילדי החמד של כיתה א' בתלמוד תורה חב"ד תל אביב, צאן קדשים, פוסעים בהתרגשות עצומה עם הוריהם וסבם לקראת מסיבת החומש שמחים בשמחה רבה לקראת המעמד הגדול והמלבב של הצטרפות למעגל לומדי התורה – ראה מהפכה רוחנית מה היא.

בשעת ערב מוקדמת החל זרם האורחים לגדוש את אולם האירועים. המסיבה נפתחה במצגת מרהיבה מעשה ידי ידיו של המחנך המסור הרב מאיר קניגסברג שזכה להעמיד דורות של תלמידים אוהבי תורה ויראי ה'. באמצעות המצגת התרשמו ההורים מאופן הלימוד המיוחד ומהדרך בה מועברים בכיתה מסרים חינוכיים בצורה מוחשית.

לאחר שירת ניגונים חזרו הילדים את פסוקי התורה מהתחלת פרשת ויקרא שכבר הספיקו ללמוד עד כה. אורח הכבוד והנואם המרכזי במעמד היה רב ומד"א קהילת חב"ד ושליח הרבי לתל אביב יפו, הרב יוסף שמואל גערליצקי. הרב גערליצקי בירך את הילדים שיגדלו להיות חסידים ירא שמים ולמדנים לנח"ר כ"ק אדמו"ר ותיאר את המהפכה הרוחנית שעוברת העיר בכוחו של הרבי.

בהמשך התברכו התלמידים מפי המנהל החינוכי הרב שניאור זלמן אהרון אשר עודדם להמשיך בחיות הלימודית שהתחילו בה ופנה להורים בבקשה שיראו לילדים בכל עת מהו הדבר החשוב לנו באמת, הלא הוא לימוד התורה.

לבסוף, חילק הרב גערליצקי לילדים את החומשים העטופים בטוב טעם. הילדים קיבלו בשמחה את החומש והאבות עם הבנים יצאו בריקודי שמחה ותפילה לבניין בית המקדש במהרה בימינו.​
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.