מערכת COL | יום ב' ניסן ה׳תשע״ז 29.03.2017

י"א ניסן בכפר חב"ד: הרב גרונר, הרב לוין, ומצגת מיוחדת

בעוד כשבוע ימים, באור ליום הבהיר י"א ניסן ה'תשע"ז, תיערך אי"ה בכפר חב"ד החגיגה המרכזית בארץ הקודש לרגל מלאת מאה וחמש-עשרה שנים להולדת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, במעמד רבני חב"ד, ראשי ישיבות ומשפיעים, ואורחים נכבדים • אורח הכבוד במעמד זה יהיה מזכירו של הרבי הרה"ח הרב יהודה לייב גרונר, ומנהל ספריית אגודת חסידי חב"ד, הרה"ח הרב שלום-בער לוין, ידבר בשידור-ווידאו, ויגלה "מאחורי הקלעים" על המלאכה הכבירה של עריכת אגרות הקודש עשרות בשנים • כל הפרטים
י


בעוד כשבוע ימים, באור ליום הבהיר י"א ניסן ה'תשע"ז, תיערך אי"ה בכפר חב"ד החגיגה המרכזית בארץ הקודש לרגל מלאת מאה וחמש-עשרה שנים להולדת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, במעמד רבני חב"ד, ראשי ישיבות ומשפיעים, ואורחים נכבדים.

חגיגת י"א ניסן המרכזית בארץ הקודש עומדת השנה בסימן מלאת שלושים שנה מעת שהחלה להופיע סדרת "אגרות הקודש", האור הגדול שהאיר את העולם היהודי בדורנו, י"א בניסן תשמ"ז – י"א בניסן תשע"ז.

ההתוועדות הגדולה הנה פרי יוזמה משותפת של וועד כפר חב"ד בארץ הקודש, המארגן את ההתוועדות המרכזית מידי שנה, יחד עם הוצאת הספרים קה"ת בארץ הקודש.

באירוע הגדול צפוי להשתתף קהל גדול של אנ"ש חסידי חב"ד מכל רחבי ארץ הקודש, ואף רבים ממקורבי בתי חב"ד ברחבי הארץ, יחד עם השלוחים מנהלי בתי חב"ד.

מטעם הוועדה המארגנת של האירוע נודע היום, כי אורח הכבוד במעמד זה יהיה מזכירו של הרבי הרה"ח הרב יהודה לייב גרונר, אשר יספר מן הקודש פנימה על גודל עבודת הקודש של הרבי בכתיבת רבבות אלפי אגרות הקודש, ועל העידוד הגדול אשר ניתן לקבל מאגרות הקודש של רבינו בעת הזו.

עוד נודע, כי מנהל ספריית אגודת חסידי חב"ד, הרה"ח הרב שלום-בער לוין, אשר ערך את כל סדרת אגרות הקודש של הרבי, ידבר באירוע זה בשידור-ווידאו, ויגלה "מאחורי הקלעים" על המלאכה הכבירה של עריכת אגרות הקודש עשרות בשנים.

כמו כן, צוות מיוחד מטעם וועד כפר חב"ד והוצאת הספרים קה"ת עוסקים בימים אלו על הזמנת שורת אדמו"רים וגדולי תורה להשתתף במעמד הגדול לכבודו של הרבי נשיא דורנו, ואף הם יעסקו איש איש במשאו בהפלאת גודל תורתו של הרבי שהאירה את העולם היהודי בדורנו.

במעמד הגדול אף יוקרנו מראות קודש מיוחדים מיום הבהיר י"א ניסן במחיצת הרבי, וכן תוצג מצגת מיוחדת ונדירה של כתבי יד קודש מהרבי.

ההתוועדות המרכזית תיערך בע"ה ביום חמישי יו"ד בניסן, אור ליום הבהיר י"א בניסן הבעל"ט, בבית הכנסת "בית מנחם" בכפר חב"ד, בשעה 8 בערב, לצד שולחנות ערוכים.

תזמורת חסידית תנעים את ההתוועדות ברוב שירה וזימרה, יחד עם לימוד הניגון החדש מקאפיטל קט"ז, פרקו החדש של הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.