מערכת COL | יום כ"ב אדר א ה׳תשס״ה 03.03.2005

הרב לאזאר נפגש עם פוטין במעון הקייט

היום התקיימה פגישה במעון הקייט של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, עם הרב בער'ל לאזאר, רבה של רוסיה, והרב אלכסנדר ברדה, מנהל איגוד הקהילות היהודיות ברוסיה.  על הפגישה מתוך אתר - YNETנשיא רוסיה אמר, כי תופעות של אנטישמיות ושנאת זרים מהוות סכנה חמורה למרקם היחסים בין המיעוטים הרבים במדינה. הרב הראשי לרוסיה טען כי רק מדיניות תקיפה תדכא האנטישמיות נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, הבטיח להיאבק בגילויי אנטישמיות בארצו. בפגישה עם הרב ברל לאזאר, הרב הראשי לרוסיה מטעם איגוד הקהילות היהודיות, אמר פוטין כי תופעות של אנטישמיות ושנאת זרים מהוות סכנה חמורה למרקם היחסים בין המיעוטים הרבים ברוסיה ומנוגדות לאופייה הסובלני של המדינה. הפגישה נערכה בדאצ'ה של פוטין בפרברי מוסקבה.
הרב לאזאר נפגש עם פוטין במעון הקייט
תמונה בלעדית מהפגישה
הרב לאזאר אמר, כי רק מדיניות תקיפה מצד השלטונות במדינה תוכל לדכא את האנטישמיות שפשתה בקרב חוגים לאומניים קיצוניים.

בתקופה האחרונה התרבו גילויי אנטישמיות ברוסיה. בחודש שעבר פורסמה ברוסיה עצומה הקוראת לפרקליט המדינה להורות על הוצאת הדת היהודית מחוץ לחוק. על העצומה, הכוללת גילויים אנטישמיים בוטים חתמו כ-500 אישים ובהם כ-20 מחברי הדומא, הבית התחתון של הפרלמנט הרוסי. בנוסף, הותקפו בחודשים האחרונים מספר עוברי-אורח יהודים דתיים על-ידי כנופיות גלוחי ראש. בחלק מהמקרים אירועי התקיפות לאור היום ברחובות מרכזיים במוסקבה.


מתוך 'וואלה':

פוטין לרב הראשי לרוסיה: ניאבק באנטישמיות

גילויי אנטישמיות רבים בתקופה האחרונה (צילום: רויטרס(נשיא רוסיה אמר, כי תופעות של אנטישמיות ושנאת זרים מהוות סכנה חמורה למרקם היחסים בין המיעוטים הרבים במדינה. הרב הראשי לרוסיה טען כי רק מדיניות תקיפה תדכא האנטישמיות נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, הבטיח להיאבק בגילויי אנטישמיות בארצו. בפגישה עם הרב ברל לאזאר, הרב הראשי לרוסיה מטעם איגוד הקהילות היהודיות, אמר פוטין כי תופעות של אנטישמיות ושנאת זרים מהוות סכנה חמורה למרקם היחסים בין המיעוטים הרבים ברוסיה ומנוגדות לאופייה הסובלני של המדינה. הפגישה נערכה בדאצ'ה של פוטין בפרברי מוסקבה. פרסומתהרב לאזאר אמר, כי רק מדיניות תקיפה מצד השלטונות במדינה תוכל לדכא את האנטישמיות שפשתה בקרב חוגים לאומניים קיצוניים. בתקופה האחרונה התרבו גילויי אנטישמיות ברוסיה. בחודש שעבר פורסמה ברוסיה עצומה הקוראת לפרקליט המדינה להורות על הוצאת הדת היהודית מחוץ לחוק. על העצומה, הכוללת גילויים אנטישמיים בוטים חתמו כ-500 אישים ובהם כ-20 מחברי הדומא, הבית התחתון של הפרלמנט הרוסי. בנוסף, הותקפו בחודשים האחרונים מספר עוברי-אורח יהודים דתיים על-ידי כנופיות גלוחי ראש. בחלק מהמקרים אירועי התקיפות לאור היום ברחובות מרכזיים במוסקבה
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.