מערכת COL | יום א' ניסן ה׳תשע״ז 28.03.2017

צעירי חב"ד בסיוע נרחב לפסח למשפחות נפגעי טרור

במחלקה של צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור משלימים בימים אלה מבצע נרחב של ביקורי בית אצל משפחות נפגעי הטרור, אלמנות, יתומים, הורים שכולים ופצועי הפיגועים - לקראת חג הפסח הממשמש ובא ● שלוחי הרבי - מנהלי בתי חב"ד בישראל , מעניקים להם סטים של 'מצה שמורה' ויין לחג, ומזמינים אותם לחוג את ליל הסדר בבתי חב"ד ברחבי הארץ. בנוסף, חולקו על-ידי צעירי-חב"ד, אלפי סלי מצרכי מזון ותלושי קנייה למשפחות לסיפור המלא
צעירי חב
ידיהם של שלוחי הרבי - מנהלי בתי חב"ד בישראל עמוסות עבודה. לצד אירגון מבצע 'מצה לתלמיד', חלוקת מזון וסיוע לנזקקים, אירגון ליל סדר ציבוריים, ועוד - עסוקים צעירי-חב"ד גם במבצע נרחב של ביקורי בית בבתיהם של מאות משפחות נפגעי טרור, אלמנות, יתומים, הורים שכולים ופצועי הפיגועים.

צוות מהמחלקה של צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור, עורכים ביקורים לקראת חג הפסח בבתי משפחות נפגעי הטרור, ומעניקים להם סטים של 'מצה שמורה' ויין לחג. לצד פעילות זו מזמינים צעירי-חב"ד את המשפחות לחוג את ליל הסדר יחד עם צעירי-חב"ד באחד הסדרים הציבוריים שנערכו בבתי חב"ד בארץ.

אל המחלקה למען נפגעי הטרור זורמים כל העת תגובות שמחה מבני המשפחות. רבים מציינים לשבח את העקביות והקשר השוטף של צעירי-חב"ד עמם, בייחוד בערבי חג ומועד, תקופות בהם התמיכה המוראלית חיונית להם מאד. רבים מהם ציינו כי אנשי חב"ד הם היחידים שמבקרים אותם באופן קבוע ואינם שוכחים אותם. ביקורים מרגשים נערכו גם בבתי הרפואה ובבתי השיקום בהם עדיין מאושפזים נפגעי הטרור.

עובדות שיקום רבות ועוזרות סוציאליות, העובדות בתנאים קשים ובמגבלות החוק, מבקשות, לא פעם, סיוע למשפחות, מצעירי חב"ד. בצעירי-חב"ד יוזמים חלוקת סיוע חירום לעשרות משפחות. הסיוע כולל, רכישת ביגוד חדש שנשחת בפיגועים, סיוע בתשלומים שונים עד לקבלת תשלומי הביטוח הלאומי ועוד. לאחר בדיקת הצרכים השונים שוקדים בצעירי חב"ד על מציאת פתרונות לבעיות ארוכות טווח.

אור ותקווה למשפחות נפגעות הטרור

בעוד עם ישראל משלים את ההכנות הקדחתניות לחג החירות של עמנו - חג הפסח, לאלפי משפחות בישראל אלה דווקא ימים של עצב גובר וכאב מתעורר. מדובר בהרבה אנשים שללא כל עוול בכפם איבדו את יקיריהם בפעולות טרור נגד העם היהודי בארצו, או נפצעו במעשי הטרור הנפשעים בחמש השנים האחרונות.

צעירי חב"ד, בהוראת הרבי מליובאוויטש, אימצו לעצמם מטרה חשובה לבוא לעזרתם של משפחות הגיבורים אשר שכלו את יקיריהם במערכות ישראל. פעילות זו חלה מיד לאחר מלחמת 'ששת הימים'. בעקבות האינתיפאדה הפלסטינית הרצחנית והנפשעת בשמונה השנים האחרונות, נפתחה בצעירי אגודת חב"ד מחלקה מיוחדת למען משפחות נפגעי הטרור.

מנהל המחלקה, הרב מנחם קוטנר, מספר כי בנוסף, חולקו על-ידי צעירי-חב"ד, אלפי סלי מצרכי מזון ותלושי קנייה למשפחות וכי הבקשות לסיוע הגיעו מכל רחבי הארץ.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.