מערכת COL | יום ב' ניסן ה׳תשע״ז 29.03.2017

חדש: הסבא - תולדות הרב אפרים לרר • להורדה

עולם הספרות החב"די לא מפסיק להפתיע, והנה זה חדש הפציע: תולדות הרב אפרים לרר ע"ה חתנו של החסיד הנודע הרב אברהם פריז ע"ה ואבי משפחת לרר החב"דית. החיבור המפואר הכולל תגליות מרתקות, מסמכים וזכרונות בפרסום ראשון - הוענק למשתתפי חתונת הת' משה מוזיקנט ורבקה לוין • כעת להורדה • תולדות הרב אפרים לרר
חדש: הסבא - תולדות הרב אפרים לרר •  להורדה
עולם הספרות החב"די לא מפסיק להפתיע, והנה זה חדש הפציע: תולדות הרב אפרים לרר ע"ה חתנו של החסיד הנודע הרב אברהם פריז ע"ה ואבי משפחת לרר החב"דית. החיבור המפואר הכולל תגליות מרתקות, מסמכים וזכרונות בפרסום ראשון - הוענק אמש למשתתפי חתונת הת' משה מוזיקנט ורבקה לוין.

תולדות הרב לרר, יצאו במהדורה ראשונית לכבוד חתונת הנינה הכלה רבקה לוין, על ידי הוריה הרב שמואל ואיילה לוין. במבוא לתולדות, נחשף כי הביוגרפיה נכתבה על פי זכרונות הרב לרר כפי שסיפרם לחתנו הרב יוסף הרטמן שי', על העריכה הופקד הסופר החב"די ר' שניאור זלמן ברגר, ועל העיבוד והסגנון הופקדה גב' עטל בוכניק, ועל ההפקה הופקדה הוצאת חזק בניצוחו של הרב אליהו וילהלם.

מעלעול בתולדות הרב לרר, עולה כי החסיד נולד בגליציה, זכה להשתתף בחנוכת ישיבת חכמי לובלין ויחד עם אביו מופיע בתמונה המפורסמת של הרב מאיר שפירא מלובלין זצ"ל במעמד חנוכת ישיבת חכמי לובלין. בשנים הבאות הרב לרר עלה לארץ הקודש, והתחתן עם מרת חיה שתחי' בת החסיד הנודע הרב אברהם פריז ומאז נכנס למשפחת ליובאוויטש והקים משפחה חב"דית מפוארת.

הנה פנינה אחת מתוך תולדות הרב לרר:
"הרב אפרים לרר ביקר מספר פעמים אצל הרבי מליובאוויטש, ואף זכה להיכנס ל'יחידויות' בהן קיבל שפע ברכות. ר' אפרים זכה לשבת בהתוועדויות יחד עם זקני החסידים מאחורי הרבי. הוא ברוב צניעותו לא חשב להתיישב במקומות אלו, אלא שבמהלך אחת ההתוועדויות קרא לו המזכיר של הרבי הרב גרונר והושיבו יחד עם זקני וחשובי החסידים מאחורי הרבי, כך שמע היטב את דברי הרבי בהתוועדויות"

להורדה: לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.