מערכת COL | יום כ"ח אדר ה׳תשע״ז 26.03.2017

לקראת ב' ניסן: חב"ד רוסטוב בקמפיין לשיפוץ ציון הרבי הרש"ב

לקראת יום ההילולא ב' ניסן בית חב"ד רוסטוב יוצא בקמפיין מיוחד למשך 24 שעות עבור שיפוץ מקיף של ציון הרבי הרש"ב ● כפי שפורסם לאחרונה, מצבו הגשמי כיום של הציון הקדוש ברוסטוב, מקום מנוחתו של הרבי הרש"ב נ"ע, אינו עומד בכבוד הראוי לרבותינו נשיאינו ולתנועת חב"ד ● לקראת ב' ניסן, יום ההילולא ה-97 של הרבי הרש"ב, יוצא בית חב"ד רוסטוב בקמפיין שיעניק לכם את הזכות ליטול חלק בשיפוצו של הציון הקדוש ובביסוס הפעילות העניפה של בית חב"ד בעיר ובסביבתה, כיאה וכיאות לעירם של רבותינו נשיאינו ● לפרטים מלאים
לקראת ב' ניסן: חב
השליח הראשי הרב חיים דנציגר , ואתו השליח הרב שמואל סטולין
מציגים תוכנית אופרטיבית לשיפוץ הציון, שגובשה עם מומחים מהשורה ראשונה, ותשקם הן את חזות ונגישות המקום הקדוש והן את מצב האבטחה בו.

השיפוץ יכלול אי"ה: החלפת ושדרוג ריצוף, דלתות, תקרת וגג הציון הקדוש, שיקום הקירות וחיפוי פנים וחוץ יוקרתי, חימום ותאורת פנים וחוץ, חיבורי חשמל, מצלמות אבטחה ושליטה מרחוק, וסידור הנגישות באהל לטובת הבאים, עם כל האבזור הנדרש.

כשהמטרה היא לסיים את השיפוץ עד כ' חשוון יום הולדת הרבי הרש"ב

בתרומתכם זו בוודאי תזכו לברכותיהם של רבותינו נשיאינו בכל המצטרך בגשמיות וברוחניות, בבני חיי ומזוני רויחי.

לזכות לברכות הרביים
להלן מספר ציטוטים מברכותיהם של הרבי הרש"ב ושל הרבי נשיא דורנו לעוסקים במלאכת הקודש, בשיפוץ הציונים הקדושים:

הרבי הרש"ב עצמו עסק רבות בשיקום הציונים, כפי שניתן ללמוד ממכתביו.
בשנת תרס"ז כותב הרבי הרש"ב לנדיב החסידי ר' אברהם יוסף סירקין שהרים תרומה לבניין ציון אדמו"ר הזקו בהאדיטש: "מאד נהניתי מהתעוררות רוחו ונדבת לבו אל הדבר הטוב והנעלה הזה בבנין הבית הקדוש. ובלתי ספק יעלה זאת לרצון לפני אדונינו רבינו הגדול קדוש ישראל זצוקלה"ה נ"ע, וזכותו יגן עליו לשמרו מכל צרה וצוקה ומכל נגע ומחלה ולהצליחו בכל עניניו וימלא השם יתברך את כל משאלות לבבו לטוב בגשמיות ורוחניות".

בשנת תער"ב פונה הרבי הרש"ב במכתב לגביר החסידי ר' שמואל מיכל טריינין בבקשת תרומה לשיפוץ האהל בניעזי'ן ומברכו ש"זכות כ"ק אדמו"ר האמצעי יעמוד לו להצליח ברוחניות וגשמיות".

ביום ו' תשרי תש"נ, אחרי תפילת שחרית, התייצבו לפני הרבי, הרב דוד נחשון, מנכ"ל ניידות חב"ד בארץ-הקודש, ועמיתו ר' אבי טאוב, לאחר שחזרו משליחות חשאית שבמהלכה הקימו 'אוהלים' על ציוני רבותינו נשיאינו ברחבי רוסיה ואוקראינה, ובכלל זה אוהל על ציון אביו של הרבי באלמא-אטא. הרבי ביקש לקבל מידם אישית את ה'מפתח' לאוהל, ואז הגיב:
אשרי חלקם, רב שכרם, גדול זכותם על ש... התעסקו באוהלים של הרביים צדיקים וקדושים ושלא נצטרך להגיע לזה – על-ידי שיהיה 'הקיצו ורננו שוכני עפר'..
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.