מערכת COL | יום כ"ח אדר ה׳תשע״ז 26.03.2017

"הסניף המצטיין": ראש המועצה הפתיע את השליח

טקס מרגש של הענקת "מועדון מצטיין" מטעם "ארגון נוער חב"ד - נוער המעשים הטובים", התקיים השבוע במועצה המקומית מרחבים, במעמד יו"ר המועצה מר שי חג'ג', והשלוחים מקבלי ההוקרה הרב ליאור ואבישג עבאדה • הסניף המצטיין
טקס מרגש של הענקת "מועדון מצטיין" מטעם "ארגון נוער חב"ד - נוער המעשים הטובים", התקיים השבוע במועצה המקומית מרחבים, במעמד יו"ר המועצה מר שי חג'ג', והשלוחים מקבלי ההוקרה הרב ליאור ואבישג עבאדה.

ארגון נוער חב"ד פועלת בפריסה ארצית עם מאות סניפים ויותר מ-10,000 חניכים, ובמסגרתו מתקיימת פעילות של 'בת מלך', 'הפנסאים' ו'נוער המעשים הטובים' (מועדוני נוער חב"ד).

רשת 'נוער המעשים הטובים' מפעילה כ-200 מוקדים בפריסה ארצית בהם משתתפים כ-5,000 ילדים, ממטולה ועד אילת. הרשת פועלת בראשות הרב אלימלך הרצל, כאשר הסניפים מנוהלים ומופעלים על ידי השלוחים בכל אתר ואתר במסגרת צאגו"ח בארה"ק ובשיתוף המרכז לעזרי שליחות.

במסגרת הפעילות מתקיימת תוכנית לימודית מקצועית, עשירה וייחודית. במהלך כל מפגש מקבלים אלפי החניכים עבודות יצירה של אומנות יהודית, דבר שמעשיר את החוויה והידע שלהם במורשת ובמסורת.

לאחר שהוכיחו התמדה, השקעה, אכפתיות ומסירות בהפעלת המועדונים בכמה יישובים מידי יום ביומו, זכו השלוחים הרב עבאדה ורעייתו, להערכה מיוחדת מטעם הנהלת הרשת, חתומה בידי יו"ר המועדונים השליח הרב אלימלך הרצל ובידי יו"ר המועצה המקומית.

הסניפים במועצת מרחבים מתקיימים בכמה מושבים ומועברים באופן אישי על ידי הרב עבאדה.

בטקס נכחו גם שלוחים הפועלים בסביבה תחת הרב עבאדה: הרב קליינמן ורעייתו והרב קנטור. מטעם הנהלת 'נוער המעשים הטובים' השתתפו הרב יאיר בורוכוב והגב' פרדי ברוד.

במהלך הטקס ציינה הנהלת הרשת לשבח את השלוחים והמדריכות.

מר חג'ג' העלה על נס את פעילות שלוחי חב"ד בעולם ואמר: "אנחנו פוגשים את חב"ד בתאילנד, בוינטנאם, בארה"ב ובספרד, וגם במועצה האזורית מרחבים. יש להם אנרגיה מיוחדת שמניעה אותם, דבר שלא ראיתי במקומות אחרים. אנחנו גאים להיות חלק בפעילות שלכם", אמר יו"ר המועצה.

מר חג'ג' הוסיף ואמר: "הרב עבאדה עם צוות של 2 אנשים מצליח לעשות פעילות יותר מצוות של 50 איש".

בסיום המפגש הודה הרב עבאדה לרב הרצל על הסיוע המשמעותי שהעניק לו לפני מספר שנים לרכישת אוטובוס הפעילות המיוחד שבאמצעותו מפעיל הרב עבאדה את כל הפעילות הקהילתית לילדים.

הנוכחים, בראשות יו"ר המועצה הפתיעו את הרב עבאדה שבהשגחה פרטית באותו יום בו קיבל את ההוקרה חל יום הולדתו, בעוגה מיוחדת שנאפתה בצורת אוטובוס הפעילות. "זה כל כך יפה, שלא נעים לאכול את זה", סיכם ראש המועצה בחיוך.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.