מערכת COL | יום כ"ד אדר ה׳תשע״ז 22.03.2017

הסיפור הנבחר של שוהם: 'האור שבקע מתוך החושך'

סיפורו המרטיט של רבי קלונימוס - האדמו"ר מפיאסצ'נה, המחנך והמנהיג הנערץ. כיצד על סף מוות וודאי בידי הנאצים ימ"ש, חשב כיצד לשמור על כתבי הקודש שלו וזאת במטרה שיישמרו לעתיד ויסייעו ליהודים נוספים בהמשך הדורות ● כל זאת ועוד בסיפורה המרגש "האור שבקע מתוך החושך", שחיברה התלמידה שוהם הררי מכיתה ג' הלומדת בבית ספר חב"ד בנות "אהלי יוסף יצחק" קריית גת, במסגרת תחרות ארצית לכתיבת סיפורים ● האור שבקע
הסיפור הנבחר של שוהם: 'האור שבקע מתוך החושך'
רבי קלונימוס - האדמו"ר מפיאסצ'נה, על רקע בית ספר חב"ד בנות "אהלי יוסף יצחק" קריית גת

לשם מה היה צריך הרב קלונימוס כדי חלב? מה הכניס בתוכם? כל זאת ועוד תוכלו לקרוא בסיפור המרגש " האור שבקע מתוך החושך". את הסיפור חיברה התלמידה שוהם הררי מכיתה ג' הלומדת בבית ספר חב"ד בנות "אהלי יוסף יצחק" קריית גת, במסגרת תחרות ארצית "מרוץ הצבי" של כתיבת סיפורים.

בסיפור מתואר רבי קלונימוס - האדמו"ר מפיאסצ'נה, המחנך והמנהיג הנערץ. כיצד על סף מוות וודאי בידי הנאצים יימח שמם, חושב כיצד לשמור על כתבי הקודש שהצליח להעלות על הכתב. וזאת במטרה שיישמרו לעתיד ויסייעו ליהודים נוספים בהמשך הדורות. את הכתבים חיבר לשומעי לקחו במסירות נפש, בכדי לעוררם לאמונה ובטחון בה' באותם ימי החושך של השואה.

ביום ג' כ"ג באדר התכנסו יחד כל הילדים הזוכים באולם יד בן צבי בירושלים, לקבלת תעודות הוקרה מידי המפקחת על החינוך הלשוני הגב' יעל נדלר. הכתיבה של שוהם ריגשה את צוות השופטים והם החליטו פה אחד להעביר את חיבורה לנבחרת הסיפורים הנבחרים בשלב הארצי.

שוהם יודעת היטב כי כל כישרון שה' מברך אותנו, מטרתו להאיר את העולם ולהפכו למקום טוב יותר. והיא בהחלט מתכננת לנצל כישרונותיה בתחום הכתיבה לצורך נעלה זה.

תודה למורה ולרכזת שפה הגב' רותי טולדנו על ניהול מסגרת התחרות בבית הספר ולמנהלת הגב' חני פרסמן על העידוד והסיוע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.