מערכת COL | יום כ"ג אדר ה׳תשע״ז 21.03.2017

חניכת תחנת משטרה חדשה בעיר התורה והחסידות

היום (ג') נערך טקס חנוכת תחנת המשטרה החדשה בעיר ביתר עלית – תחנת עציון, במעמד השר לבט"פ גלעד ארדן, מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך, ראש מועצת גוש עציון, ראש עירית ביתר עלית מאיר רובינשטיין, סגני ראש העיר, נציג חב"ד בביתר, ראשי רשויות, רבנים ואנשי ציבור • נציג חב"ד ר' יעקי הרשקופ: "הקמת התחנה היא דבר מבורך, בתקווה שתגביר את תחושת הביטחון וצמצום גל הפריצות בעיר" • לכתבה המלאה ותמונות
חניכת תחנת משטרה חדשה בעיר התורה והחסידות
(צילום: דוברות המשטרה, וחדשות ביתר עילית אונליין)

היום (ג') נערך טקס חנוכת תחנת המשטרה החדשה בעיר ביתר עלית – תחנת עציון, במעמד השר לבט"פ גלעד ארדן, מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך, ראש מועצת גוש עציון, ראש עירית ביתר עלית, סגני ראש העיר, נציג חב"ד בביתר, ראשי רשויות, רבנים ואנשי ציבור.

השר לביטחון הפנים, ח"כ גלעד ארדן אמר בדבריו: "פתיחת התחנה מהווה בשורה אמיתית. מתחילת כהונתי אני פועל להרחיב את פעילות המשטרה בדגש על המגזרים השונים שלא קיבלו שירותי משטרה ברמה נאותה וכזה הוא הציבור החרדי".

מפכ״ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך אמר: ״חנוכת תחנת המשטרה כאן בביתר עילית, היא חלק משמעותי מתהליך חשוב לחיזוק והעמקת שירותי המשטרה במגזר החרדי. מדובר במהלך אחד בתוך סדרת תהליכים אסטרטגיים של התעצמות משטרת ישראל. בתכנית האמו"ן (אסטרטגיה, מניעה ומיקוד ניהולי), קבענו כי בשיטור הקלאסי כל תא שטח ימקד את הטיפול בבעיותיו הוא, מתוך הבנה כי לכל ציבור צרכים משלו. עוד תחנת משטרה משמעותה, עוד הנגשה ועוד התאמה לצורך הקהילתי. המשטרה היא חלק בלתי נפרד מהקהילה ופועלת מתוכה ומכוחה.

"בשטח כבר כיום ניכרים ניצני החיבור בין תחנת משטרת ביתר עלית לבין הקהילה. בגזרת התחנה פועלים ארבעה שוטרים קהילתיים אשר מובילים פרויקטים ערכיים ומשמעותיים למען חיזוק הקשר עם הקהילה. אין לי ספק, כי אבן הדרך הזו של פתיחת תחנת ביתר עילית, תוביל לעלייה בביטחון האישי ובאיכות החיים של תושבי האזור ולחיזוק אמון התושבים במשטרה".

נציג חב"ד ר' יעקי הרשקופ לאחר הטקס, אמר ל-COL: "הקמת התחנה בעיר היא דבר מבורך, בתקווה שתגביר את תחושת הביטחון וצמצום גל הפריצות בעיר", והוסיף: "ושלא יפעלו רק במילוי דו"חות..."

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.