מערכת COL | יום כ"א אדר ה׳תשע״ז 19.03.2017

א' מחיה: מפגש חוג הידידות של ארגון נשי ובנות חב"ד

חוג הידידות של נשי חב"ד – "הנשים מהשורה הראשונה" יצאו לדרכן בשעת בוקר מוקדמת מכפר חב"ד, ירושלים וממקומות נוספים, בואכה עין גדי - ים המלח ליום שלם וגדוש של חוויות בריאות נפשית וגופנית ● הצלמת שמחה דיל מגישה גלריה  לצפיה>>
א' מחיה: מפגש חוג הידידות של ארגון נשי ובנות חב
צילומים: שמחה דיל

מפגשי חוג הידידות של נשי חב"ד – "הנשים מהשורה הראשונה" כבר קנו להם מוניטין של מפגשים מושקעים, עוצמתיים ומפתיעים כל פעם מחדש. ואמנם מאז החלה פעילותו של חוג הידידות לפני קצת יותר משנה, אחת למספר חודשים יוזמת הנהלת החוג מפגש חברות עם תוכנית ייחודית ומושקעת.

בהמשך לכך, בחודש אלול האחרון, היה זה המסע המרטיט לאוהלי רבותינו נשיאינו בהאדיטש ובנייזי'ן וביקור מרשים בעיר המלך בדנייפרופטרובסק, בתחילת חודש חשוון האחרון נערך סיור מדהים לשילה הקדומה – מקום המשכן, והפעם עמד המפגש בסימן של חווית בריאות בעין גדי - ים המלח.

כחלק מהמפגש, יצאו חברות חוג הידידות לדרכן בשעת בוקר מוקדמת מכפר חב"ד, ירושלים וממקומות נוספים, בואכה עין גדי - ים המלח ליום שלם וגדוש של חוויות בריאות נפשית וגופנית. עם הגעתן למלון זכו הידידות לארוחת בוקר שעמדה בסימן בראיות, מיצים טבעיים, יוגורט ושאר ירקות... וכל זאת כהקדמה לרצף פעילויות וסדנאות מגוונות בנושא בריאות הגוף והנפש לאורך כל היום.

הגב' ד. בראל - מרפאת בשיטת התזונה הטבעית ומנהלת "בית רפאל", הדריכה סדנת שייקים טבעיים מפירות ואגוזים, טעימות ומתכונים, מר אמיר פרלמן, מנהל מחקר ופיתוח במרכז הרמב"ם, נשא הרצאה מרתקת על אורח חיים בריא ורפואה על פי שיטת הרמב"ם.

המפגש התנהל בניצוחה ובניהולה של הגב' איריס אהובה פייקובסקי, מחברות חוג הידידות ובעלת חברת א מחייה מפעילת סדנאות נופש ובריאות בעין גדי וים המלח.

עוצמה כפולה

בהתאם להחלטת הנהלת ארגון נשות חב"ד, מקפיד חוג הידידות במפגשיו השונים לארח ולהתארח אצל שליחות הרבי הפעילות באזורי המפגשים. המסורת המופלאה החלה במפגש המרגש של חוג הידידות עם שליחות הרבי בדנייפרופטרובסק בביקור באוקראינה, המשיכה במפגש עם שליחות הרבי בשומרון ובחבל בנימין בעת האירוע בשילה הקדומה, ונמשכת גם עתה במפגש הנוכחי בו אירח והתארח חוג הידידות אצל שליחות הרבי לאזור הדרום וים המלח. בדומה למפגשים הקודמים, המפגש התאפיין בחום חסידי ומרגש אשר תרם עמוקות לתחושת "אחיות לשליחות", הן לשליחות והן לחברות חוג הידידות.

כמיטב המסורת בו כל מפגש הופך להתוועדות חסידית מרוממת, גם במפגש זה נערכה התוועדות חסידית בהנחייתה של הגב' רחל בולטון - מפתחת שיטת 'תעצומות' אשר נשאה דברים מרגשים ומרוממים בפני המשתתפות.- סיפורי שליחות מפעימים נשמעו מפי השליחה לאזור ים המלח הגב' רינה אלהרר, ומפי השליחה לערד הגב' חני מנדלסון. כמו כן, כיבדה את חוג הידידות בנוכחותה ובדברי ברכה מרגשים הרבנית שולמית ירוסלבסקי מנחלת הר חב"ד, אשר הדגישה את הזכות והכבוד להשתייך לחוג הידידות ובכך להיות שותפות בפועל ממש בפועלו ובשליחותו הקדושה של ארגון נשי ובנות חב"ד.

החוויות המגוונות עוד לא באו אל קיצן: סיור בגן הבוטני של עין גדי, פינוק בספא של המלון, ולקינוח – זכו המשתתפות לאירוח ייחודי ובלעדי של מיצג אור קולי מדהים על הר המצדה.

תודה מיוחדת לשף אהרון פייגין ממסעדתו המפורסמת של מאיר אדוני, אשר טרח על בישול הארוחות הבריאות והמפנקות, תוך השקעה מיוחדת בשילוב מרכיבי בריאות, טעם ואסתטיקה.

ולסיכום, תודה מיוחדת לגב' שיפי נפתלין, מנהלת חוג הידידות, אשר יזמה והפיקה את המפגש הקסום ברמה מעוררת כבוד והשתאות, תוך שימת לב ייחודית ובלתי מתפשרת לכל פרט ופרט בכדי להבטיח את המשך המסורת של המפגשים המושלמים וגרימת התרוממות רוח רוחנית וגשמית לכל חברה וחברה.

שיפי מסכמת בסיפוק את היום הנפלא, מודה לידידות היקרות ומזמינה באופן אישי את כל מי שעדיין לא הצטרפה: "ההצטרפות לחוג הידידות היא הזדמנות לכל אחת לקחת חלק בזכות האדירה, בהחזקת המפעל של הרבי, ארגון נשי ובנות חב"ד. כל אחת מוזמנת, וכמובן, עם ההצטרפות תהיה זכאית להשתתף במפגשים המעצימים הבאים", אומרת שיפי, ומזמינה כל מי שמתעניינת, לפנות אליה אישית -

שיפי: 0506-704139.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.