מערכת COL | יום י"ח אדר ה׳תשע״ז 16.03.2017

אירוע חגיגי ומרגש וכתיבת ס"ת לזכר הרב מוטי גל ע"ה

ערב שכולו נשמה: אירוע חגיגי ומרגש וכתיבת ספר תורה לזכרו ולזכותו של הרב מוטי גל ע"ה, במלאות שלוש שנים לפטירתו של הרב מוטי גל, נערכה באולמי "כתר הרימון" התוועדות יארצייט מיוחדת, בה התכנסו ידידים, מכרים, מקורבים ובני משפחה של הרב גל ע"ה הרב מוטי גל ע"ה
אירוע חגיגי ומרגש וכתיבת ס
ערב שכולו נשמה: אירוע חגיגי ומרגש וכתיבת ספר תורה לזכרו ולזכותו של הרב מוטי גל ע"ה
במלאת שלוש שנים לפטירתו של הרב מוטי גל ז"ל, נערכה באולמי "כתר הרימון" התוועדות יארצייט מיוחדת, בה התכנסו ידידים, מכרים, מקורבים ובני משפחה של הרב גל ע"ה.

האירוע המיוחד נחגג ברוב פאר והדר בסימן "ערב שכולו נשמה" בו סופרו סיפורים בעלי מוסר השכל אודות חייו ופועלו של הרב גל, והמשתתפים קיבלו על עצמם החלטות טובות לזכותו.
גולת הכותרת של האירוע הייתה תחילת כתיבת ספר תורה לעילוי נשמתו של הרב גל, שיוכנס בע"ה לבית חב"ד רמת גן.

ריגש את הנוכחים גם משתתף מיוחד מאוד – בחור אשר כעת, בגיל 26, חגג לראשונה את כניסתו לעול המצוות. "חתן בר המצווה" אף זכה לקבל זוג תפילין מהודר מידי הרב יוסי גל, אשר יחד עם אחיו הרב אבי גל ממשיכים את פועלו של אביו ז"ל בעיר רמת גן.

במהלך ההתוועדות הגיע לשיאו קמפיין התרמה למען פעילות בית חב"ד רמת גן ב'charidy' וב"ה הושג היעד שהוצב לקמפיין, ואף למעלה מכך.

בני משפחתו של הרב גל ע"ה, רעייתו, בניו ובנותיו, סיפרו כי התרגשו מאוד נוכח ההיענות של כל הנוכחים להשתתף בהתוועדות וכי הם מודים מקרב ליבם לכל התורמים לבית חב"ד רמת גן, ובמיוחד הם מודים לכל מי שתרם מזמנו, הונו ומרצו עבור הצלחת הערב.

להקת "המדרגות" ששימחה, ריגשה והרקידה את הנוכחים, מר שוקי בן פורת אשר הנחה את הערב בכישרון רב, סגן ראש עיריית רמת גן מר אביהוא בן משה שכיבד את האירוע בנוכחותו ובדבריו, וצמד המפיקים יוסי שאבי ודניאל נתנאלוב אשר גרמו לאירוע להצליח מעל ומעבר למשוער.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.