מערכת COL | יום י"ז אדר ה׳תשע״ז 15.03.2017

המסע ההיסטורי של תלמידי ישיבת חב"ד ברחובות לרבי ● גלריה

תלמידי ישיבת תומכי תמימים ברחובות המריאו לחצרות קודשנו, לקראת הנסיעה הגדולה, החותמת שלב א' של 'מבצע תורה' שנערך בישיבה בחודשי החורף ● עם בואם לנתב"ג, פרצו התמימים בריקוד חסידי סוחף. לאורך כל הטיסה, לא פסק פומיה מגרסה והתמימים המשיכו לשקוד בלימוד התורה וגרמו לקידוש השם עצום בקרב מאות הנוסעים שהתפעלו מהמחזה המפעים ● את עשרות התמימים מלווה צוות הישיבה בראשות הרב חיים אהרן  לכתבה המלאה
המסע ההיסטורי של תלמידי ישיבת חב
בתום שלב א' של מבצע תורה המיוחד שנערך בישיבת תומכי תמימים ברחובות, המריאו אתמול המצטיינים, למעלה משישים בחורים (!) למסע היסטורי לחצרות קודשנו.

משעות הבוקר המוקדמות של יום רביעי, אתמול, יום הטיסה, התמימים היו נרגשים במיוחד. זו לא עוד נסיעה לחצרות קודשנו, זו נסיעה שכולה נולדה מתוך לימוד ושקידה בתורה הקדושה, בשיחות ובמאמרים של הרבי, ובשולחן ערוך אדמו"ר הזקן נ"ע.

עם בואם לנתב"ג, פרצו התמימים בריקוד חסידי סוחף. היה זה מחזה של קידוש השם עצום על הנכנסים והיוצאים בשערי נתב"ג. לאורך כל הטיסה, לא פסק פומיה מגרסה והתמימים המשיכו לשקוד בלימוד התורה ופעלו במבצע תפילין בקרב הנוסעים שנהנו לראות כמות כה גדולה של בחורי ישיבה, עדיני נפש וטהורי עיניים, שגם בטיסה לא מפסיקים ללמוד ולפעול.

הבחורים נחתו אמש בשכונת קראון הייטס, וכאילו לא נחתו זה עתה מטיסה, ישר נכנסו לבית חיינו והחלו ב'סדר', משל היו כעת בזאל הישיבה ברחובות...

"אין מילים לתאר את התחושות", סיפר אחד מרבני הישיבה, "להמריא יחד עם כל תלמידי הישיבה שבעצם עוברת לבית חיינו למספר ימים, זה משהו שקשה לבטא במילים. תחושה של משהו היסטורי.

"כל אחד מאיתנו ביקר מספר פעמים אצל הרבי, אבל הפעם זה משהו אחר לגמרי, משהו עוצמתי שלא חווינו מעולם. הבחורים מנצלים כל רגע פנוי, תחושה מרוממת מאוד. בקרב הבחורים ישנם כאלה שזו להם הפעם הראשונה שהם נוסעים לרבי, כך שעבורם מדובר במשהו מרגש באופן מיוחד".

את עשרות התמימים מלווים צוות הישיבה בראשות הרב חיים אהרן.

המסע יימשך עד לתחילת השבוע הבא ובמהלכו ילמדו התמימים בבית חיינו, יתפללו באהל הק', יבקר באתרים חסידיים ויהנו מתכנית ייחודית.

המימון למסע לרבי, שעלותו נאמדת במאות אלפי שקלים, ניתן על ידי חסידים ונדיבים יקרים שנחשפו לגודל המאמץ של התמימים בלימוד, ורצו לקחת בזה חלק ושותפות.

במסגרת מבצע תורה, התמימים למדו וסיימו את מסכתות ברכות וסוכה, ו'אליבא דהלכתא' - עשרות סימנים משולחן ערוך אדמו"ר הזקן על סדר הסוגיות הנלמדות בגמרא. מאז החל המבצע, השתתפו הבחורים בעשרים ושלושה מבחנים יסודיים.

החידוש הנפלא השנה במבצע, הוא קיום רצון הרבי בלימוד ההלכה. בהנהלת הישיבה ליקטו 'סימנים' משולחן ערוך רבינו הזקן – המתאימים לנושאים הנלמדים בגמרא, לפי המסלולים השונים, כשהספק הלימוד שווה לכל המסלולים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.