מערכת COL | יום י"ב אדר ה׳תשע״ז 10.03.2017

מגדל העמק: תנופה בקמפיין מסיבות-שבת בעיר

תלמידי ישיבת חב"ד במגדל-העמק יצאו בקמפיין ענק ברחבי העיר לרגל פתיחתם של 12 מועדוני מסיבות שבת חדשים ● שלוחי הרבי בעיר התגייסו לעזרתם ובכך יגיעו בכל שבת בצהריים - על-פי רצונם - לכל ילדי מגדל העמק  תנופה בקמפיין מסיבות-שבת בעיר
מגדל העמק: תנופה בקמפיין מסיבות-שבת בעיר
לא כל השיאים בעולם נרשמים בספר השיאים של גינס. נקודה.

הנה למשל השיא הבא: "למעלה מ-1,000 מילדי מגדל העמק השתתפו בשבת האחרונה במגוון הפעילויות של ארגון 'מסיבות שבת' שע"י ישיבת חב"ד". ובמשוואה פשוטה השבוע נרשם מספר - המשתתפים הגבוה ביותר בשנים האחרונות.

בשנים האחרונות מתחוללת מהפכה אמתית בכל רחבי מגדל העמק. ארגון 'מסיבות שבת', הקיים כבר שנים רבות והשפעתו החיובית מחלחלת עמוק לנשמות ילדינו, ביצע מתיחת פנים עמוקה ויסודית והפך למעצמה שאת גודלה אין לשער.

אין אדם בעיר אשר לא יעיד כי פגש את תלמידי ישיבת חב"ד בפינה זו או אחרת של העיר. למעלה ממאתיים בחורים מסורים ונלהבים מתפרסים בכל רחבי העיר, החל מן הכניסה לעיר, דרך שכונות נחל צבי והקריה החרדית ועד לשכונות רסקו ונוף העמק, בשעות אחר הצהריים של שבת, מכריזים עם מאות הילדים פסוקי תורה, מחלקים להם ממתקים, פרסים והפתעות מעניינות, ובנוסף מחלקים גם את העלון המיוחד של מסיבות שבת: 'ממתק לשבת', שלו מצפים הילדים בשקיקה משבת לשבת.

אך בשבוע האחרון הופק מיזם חדשני ומיוחד: מועדוני נוער חב"ד. בכל חלקי העיר, בפריסה חדשנית ורחבת ידיים, נפתחו כשניים עשר עשר מועדוני נוער המנוהלים ע"י תלמידי ישיבת חב"ד. במועדונים, המתקיימים בשעות אחר הצהריים של שבת נערכת פעילות מורחבת של 'מסיבות שבת', הכוללת - מלבד אמירת פסוקי התורה המיתולוגיים גם פעילות חדשנית וסוחפת, משחק מיוחד התואם את אופי הפעילות - סיפור מרתק, חטיפים והפתעות ביד רחבה.

מיזם זה הוא אשר השפיע בצורה מיידית ודרסטית וגרם לתנופה חסרת תקדים במספר ילדי החמד המשתתפים בפעילות מסיבות השבת. כמובן שלא ניתן להתעלם ממערך בתי החב"ד הקיימים בעיר שהשפיעו רבות וסייעו במינוף הארגון על ידי תמיכה עמוקה ורחבת היקף.

בקרוב בעז"ה עתידה גם להיחנך 'ניידת ההפתעות של מסיבות שבת', שתסתובב ברחבי העיר בימי החול ותחלק פרסים מיוחדים לכלל ילדי העיר שישתתפו במבצעים התקופתיים ויבצעו את המשימות השבועיות בהצלחה.

בקיצור מילים שמתמצתות, אולי את כל מה שמציגים הגרפים והסטטיסטיקות: "מסיבות שבת זהו הדבר הגדול הבא במגדל העמק".

לפרטים ויצירת קשר להשתתפות: מייל - [email protected]
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.