מערכת COL | יום ט' אדר ה׳תשע״ז 07.03.2017

השלוחים בירושלים התכנסו באולם הישיבות של העירייה

שלוחי חב"ד בירושלים התכנסו באולם הישיבות של עיריית ירושלים להתוועדות חסידית, כאורחיו של נציג חב"ד בעיריית ירושלים הרב יעקב הלפרין ● אורח הכבוד בהתוועדות היה חבר מועצת העיר מר משה ליאון   השלוחים בירושלים התכנסו
השלוחים בירושלים התכנסו באולם הישיבות של העירייה
זר כי נקלע היום בשעות שלפני הצהריים לאולם הישיבות של עיריית ירושלים מצא את עצמו בעיצומה של התוועדות חסידית עם מדליקי האבוקות של אש סביבות מקום המקדש הלא הם שלוחי רבנו נשיאנו בעיר הקודש ירושלים הפרוסים ב35 בתי חב"ד בכל רחבי העיר ופועלים להצית את ניצוץ האלוקי של תושבי העיר.

המנצח על ההתוועדות וסעודת המצווה הלא הוא המארח חבר מועצת העיר ונציג חב"ד הרב יעקב הלפרין שי' שידיו רב לו בכל פעילות השלוחים.

הרב נפתלי רוט מצעירי חב"ד בירושלים ומנהל מרכז חינוכי חסידותי פתח בדבר מלכות בהקשר של פרשיות תרומה תצווה ובהמשך לז' אדר על עניינו של משה רבנו, הרב רוט ניצל את ההזדמנות לברך בשם כל השלוחים ברכת אכסניה את הרב הלפרין למזל טוב לרגל שידוכי בנו ובברכת יישר כוח גדולה בברכה עד בלי די על הפעילות העניפה והמסירות למען כל בתי חב"ד.

הכתוב "איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק" שהרבי המליץ על כינוסי השלוחים יכול לבטאות את התחושה שליוותה את כל השלוחים בשעה שהתקיים סבב מיוחד בו שיתף כל אחד מהשלוחים בפעילות מיוחדת העומדת על הפרק או בפעילות שראויה לחיקוי משכונתו.

במהלך הסבב התוועדו השלוחים לעוד שני שלוחים חדשים בעיר הרב מנחם מענדל לאבקובסקי מבית וגן והרב צמח אוליאל מאבו תור, כמו גם לתכניות חדשות של בניין והקצאות שטחים לבתי חב"ד, הקמת גני ילדים ומעונות נוספים לקראת שנה"ל הבאה, דוכן תפילין מרכזי בתחנת הרכבת הבינעירונית שתפתח בעוד כ8 חודשים ועוד.

"כיליד ירושלים הזוכר עוד את החדרון של משרד צא"ח ירושלים ברחוב צפניה, אני נדהם ומרוגש לראות את המהפכה שחולל הרבי בעיר ולהיווכח לכל הפעילות ובתי חב"ד הפזורים בכל רחבי העיר, פשוט לא יאומן!" כך הביע את התפעלותו הרב אליהו וילהלם רב בית הכנסת חב"דניצ'ע בנחלת הר חב"ד שהשתתף בהתוועדות מטעם ארגון "כולל חב"ד" והציג בפני השלוחים תכנית חדשה שתביא לחיזוק ולמינוף השליחות בירושלים.

חבר מועצת העיר מר משה ליאון שהיה אורח הכבוד בהתוועדות דיבר גם הוא בהתרגשות על הפעילות העניפה והמתמדת של השלוחים ברחבי העיר לה הוא ער ושותף. "אני שמח להיות לשותף וחבר להרב הלפרין בכל הסיוע הנדרש לשלוחים, ובפרט שבכל הקשור לענייני חב"ד אי אפשר לסרב לר' יעקב..." בדרכו הייחודית מצליח לעמוד גם באתגרים לא קלים, במיוחד בנושאים הקשורים לתיק הרווחה אותו הוא מחזיק. פעמים רבות נדרש בתיק זה להיחשף לסיפורים מזעזעים ורגישים עד מאוד שאפילו הצוות הפיכולוגי והמשטרה מעדיפים לא להתערב בהם ור' יעקב נכנס לעובי הקורה ופועל בנחישות ובזהירות מתוך מטרה אחת ברורה לרווחת התושבים" מר ליאון גם ציין את ההתרשמות מבתי חב"ד ברחבי העולם בהם הוא זוכה לבקר בביקוריו בחו"ל.

סקירה על כמה מההישגים ויוזמות חדשות לטובת מפעל השליחות מהתקופה האחרונה נשמע מפי הרב הלפרין לצד התקציבים של עיריית ירושלים לפעילות פורים של אוהלי מגילה מרכזיים ברחבי העיר, לסדרי פסח בכל רחבי העיר ולתהלוכות ל"ג בעומר בחסות ובמימון העירייה.

השלוחים הודו וברכו לנציג המסור והנתון במועצת העיר על כל ההשקעה בהצלחת מילוי רצון המשלח בעניינים לכלל בתי חב"ד ובעניינים הפרטיים הדרושים בהארת פנים ושלא על מנת לקבל פרס כלל שימשיך לראות הצלחה רבה ומופלגה ולהכין את עיר הקודש לביאת מלך המשיח בקרוב ממש.

תודה מיוחדת לאיש שמאחורי הקלעים, עוזרו של הרב הלפרין, ר' יוסף הכהן לוקצקי שי'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.