מערכת COL | יום ח' אדר ה׳תשע״ז 06.03.2017

"אורה זו תורה": מסיבת חומש מרהיבה ברחובות ● גלריה

בסמיכות לימי הפורים עליהם נאמר "ליהודים היתה אורה ושמחה" התקיימה ברוב עם מסיבת החומש ל-70 ילדי ה"מכינה", גני החובה במוסדות החינוך ברחובות ● רב הקהילה, הרב מנחם מ. גלוכובסקי ומנכ"ל המוסדות, הרב אלימלך שחר ברכו את ההורים והילדים, שיהיו חיילי הרבי בשורה הראשונה להבאת הגאולה ויהיו מקור לנחת חסידי ● לגלריית תמונות  מסיבת החומש ברחובות
צילום: מאיר אלפסי

בסמיכות לימי הפורים עליהם נאמר "ליהודים היתה אורה ושמחה" התקיימה ברוב עם מסיבת החומש ל-70 ילדי ה"מכינה", גני החובה במוסדות החינוך ברחובות.

את החגיגה הגדולה והמרשימה הנחה המנהל החינוכי, הרב אמיר הרץ. בדבריו הוא הדגיש את החשיבות לחנך את הילדים ל"שמחה של מצווה" וללימוד התורה מתוך אהבה.

רב הקהילה, הרב מנחם מ. גלוכובסקי ומנכ"ל המוסדות, הרב אלימלך שחר ברכו את ההורים והילדים, שיהיו חיילי הרבי בשורה הראשונה להבאת הגאולה ויהיו מקור לנחת חסידי.

לקול תשואות הקהל הרב, אבות ואמהות וסבים וסבתות רבים, חזרו הילדים בע"פ על "חומש דרשה", וכן כדי לשלב גם דברי חסידות-חזרו בע"פ על האות הראשונה של מאמר "באתי לגני", בשילוב שירת ניגוני האדמו"רים.

לאחר קבלת הסידור והחומש מהמלמדים ר' דוד זיידה ור' אפרים חרמץ, לקול צלילי הקלידים, הסתיימה המסיבה בריקודי שמחה בהתלהבות גדולה, כשהאבות מרימים את בניהם על כתפיהם ורוקדים עמהם בשמחה עצומה, כראוי לארוע המציין את קבלת התורה, ובטעימה מיוחדת של "שמחת תורה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.