מערכת COL | יום ה' אדר ה׳תשע״ז 03.03.2017

מזלם גובר: יום הולדת ראשון לביכנ"ס אוהב ישראל בביתר ● תיעוד

שמחה כפולה בביתר: אמש (ה') נערכה התוועדות לרגל מלאת שנה להקמת וייסוד בית הכנסת חב"ד ברחוב 'אוהב ישראל' בביתר עילית, יחד עם יום הולדתו של חבר הקהילה המלווה את בית הכנסת מיום הקמתו, ר' שעיה סטאריק ● אנשי הקהילה באו מקרוב ומרחוק והתוועדו בצוותא יחד עם משפיעי ורבני הקהילה אל תוך הלילה ● וגם: הגבאי ר' שניאור שטיינברג הפתיע את בעל יום-ההולדת ● ההתוועדות הוקדשה לרפואתו של הילד רפאל שמואל בן אורית   שמחה כפולה בביתר
מזלם גובר: יום הולדת ראשון לביכנ
צילום: COL


שמחה כפולה בביתר: אמש (ה') נערכה התוועדות לרגל מלאת שנה להקמת וייסוד בית הכנסת חב"ד ברחוב 'אוהב ישראל' בביתר עילית, יחד עם יום הולדתו של חבר הקהילה המלווה את בית הכנסת מיום הקמתו, ר' שעיה סטאריק, בעל "קייטרינג סטאריק".

בעל השמחה ותורם ההתוועדות ר' שעיה סטאריק, ליווה את בית הכנסת מיום הקמתו, ונדב מזמנו, מרצו וכספו לארגון הקידושים וההתוועדויות, מידי שבת בשבתו להתוועדות בבית הכנסת, וביומי דפגרא. מה שתרם רבות לאוירה המיוחדת והמגובשת בקהילה בתחילת דרכה.

ההתוועדות החלה עם שיעורו הקבוע של הרב משה קוט בשיחת קודש של הרבי, והמשיכה בהתוועדות חסידים, והחלטות טובות.

אנשי הקהילה הגיעו מקרוב ומרחוק להשתתף בשמחה הכפולה, ולאחל מזל טוב, והתוועדו בצוותא יחד עם משפיעי ורבני הקהילה אל תוך הלילה. ההתוועדות הוקדשה לרפואתו של הילד רפאל שמואל בן אורית.

בתחילת ההתוועדות, הפתיע הגבאי המסור של בית הכנסת, ר' שניאור שטיינברג, והגיש לבעל היום-הולדת ר' שעיה סטאריק מתנה מקורית מאנשי הקהילה, כאות הוקרה מיוחד על פועלו.

בית הכנסת נמצא בתנופת עשייה מתמדת, עם תפילת שחרית מוקדמת בכל בוקר, ולפניה שיעור חסידות, התוועדויות מידי שבת, ויומי דפגרא, שיעורים ופעילויות עם חיילי צבאות ה'. כבר עתה המקום צר מהכיל את המתפללים הרבים, ובקרוב יתקבל היתר הבנייה ויוחל בבניית מבנה הקבע בע"ה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.