מערכת COL | יום ג' אדר ה׳תשע״ז 01.03.2017

הרב אלעד כהן הוסמך כרב שכונה. ומה ה'טיפ' שנתן הרב לאו?

הרב אלעד כהן, רב קהילת חב״ד בשכונת הראשונים כפר סבא, קיבל היום (ד') מידי הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו 'תעודת כושר' לכהן כרב שכונה ● במהלך הטקס הקצר, התפתחה שיחה מרתקת בינו לבין הרב הראשי  לסיפור המלא
הרב אלעד כהן הוסמך כרב שכונה. ומה ה'טיפ' שנתן הרב לאו?

במהלך טקס קצר שהתקיים היום בלשכתו של הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו, קיבל הרב אלעד כהן, רב קהילת חב״ד בשכונת הראשונים כפר סבא, ומו"צ לענייני סת"ם, 'תעודת כושר' לכהן כרב שכונה.

שוחחנו הערב עם הרב אלעד כהן, ושמענו ממנו על השיחה המרתקת שהתפתחה במהלך המעמד:

הרב אלעד כהן: "הרב קיבל את פני בחמימות רבה. היות ובתיק שלי היו המלצות ממספר רבני חב"ד, הוא שיבח הגדיל ופיאר את שלוחי חב"ד באה"ק, ואת עבודת הקודש שהם עושים, בה הוא נוכח מקרוב במסגרת תפקידו.

"הרב פנה אלי ושאל, איך אוכל לשלב לימוד תורה, יחד עם עשייה והנהגה? מתי ישאר לי זמן ללמוד?... עניתי, שיש לי ממי ללמוד, מהרב עצמו שמצליח לשלב בין הדברים בצורה מעוררת התפעלות...

"הרב ענה מצידו, ושיתף כי יש לו פרק זמן ביום אותו הוא מקדיש אך ורק ללימוד תורה, וגם אם נשיא ארה"ב יתקשר באותה עת, הטלפונים סגורים... "אפילו ביום הבחירות שלי, לא ביטלתי ממנהג זה", אמר לי הרב, והוסיף: "אני מציע גם לך, תאמץ את זה כ'טיפ' ממני". עוד הוסיף הרב ואמר לי שאמשיך ללמוד ולהבחן וכך זה ימריץ תמיד ללמוד תורה עוד ועוד.

אני מצידי הוספתי, את מה שהרבי הסביר על הרשב"א, שאמר שיש לו 'הצלחה בזמן'. מהי אותה הצלחה בזמן? שכל מה שעשה – הוא התרכז בו עד הסוף..."






הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.