מערכת COL | יום ב' אדר ה׳תשע״ז 28.02.2017

האם לשתף פעולה עם המאגר הביטוחי? ● יוסי רייניץ עושה סדר

פניית גולשים למערכת COL: לאחרונה פונות חברות הביטוח למבוטחים בבקשה לוודא אישורם, לעניין העלאת נתוני הכיסויים הביטוחיים למאגר של כל חברות הביטוח ● מה כדאי ונכון לעשות, האם להתנגד לבקשת הביטוח או לאפשר? סוכן הביטוח החב"די ר' יוסי רייניץ, עושה סדר בנושא  כפל ביטוח
האם לשתף פעולה עם המאגר הביטוחי? ● יוסי רייניץ עושה סדר
ר' יוסי רייניץ, על רקע תמונת אילוסטרציה (ארכיון COL)


גולשים פנו לאחרונה למערכת COL בעקבות פניות שקיבלו מחברות הביטוח.
הנה אחת מהן:
"לידיעתכם, רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מקימה אתר אינטרנט מאובטח שיאפשר לכם לראות במרוכז את מוצרי הביטוח שלכם מכל חברות הביטוח בישראל וזאת על בסיס נתונים שאנו נעביר אליהם. במידה ואינכם מעוניינים שנעביר את הנתונים עליכם ליצור קשר עם חברתנו עד ליום 1/3/2017 ".

"מה כדאי ונכון לעשות האם להתנגד לבקשת הביטוח או לאפשר?", הם שאלו.

ר' יוסי רייניץ: "אכן, לאחרונה פונות חברות הביטוח למבוטחים בבקשה לוודא אישורם, לעניין העלאת נתוני הכיסויים הביטוחיים למאגר של כל חברות הביטוח. המטרה של המאגר : לרכז ללקוח שירצה לקבל את כל נתוני הביטוח שלו בכל החברות ולקבל תמונה מסכמת של הכיסוי הביטוחי".

מהי המטרה של הקמת המאגר? האם זה לטובת הלקוחות?

"היתרון של המאגר ללקוח שיש לו ביטוחים במספר חברות ואצל סוכנים שונים, וקשה ללקוח לקבל מידע מפורט, לנהל נכון את הסיכונים שלו, ולהוריד כיסויים כפולים או להתאים את סכומי הביטוח לצרכיו. הרעיון הוא לרכז את הכל ולתת תמונה מסודרת של המצב הקיים.

"הכלי לבדיקה הקיים כיום הוא "המסלקה הפנסיונית", במסלקה מרוכזים כל התכניות הפנסיוניות של הלקוח מכל 100 גופי הפנסיה והחיסכון בישראל.

"הוא כלי חשוב מאד וחובה על כל מי שעושה תכנית פנסיונית לקבל תחילה את כל הנתונים על מנת להתאים לו את התכנית הטובה בעבורו על פי נתוני המסלקה.
למשל: לקוח שיש לו תכניות שפתחו עבורו בעבר בכמה חברות, יוכל להמשיך את אחת התכניות ולנייד אליה את שאר התכניות לתכנית אחת על פי המתאפשר ובהתאם לצורך ובמקרים בהם המהלך הוא לטובת הלקוח.

"לסיכום, לקראת פסח המתקרב, לעשות סדר פסח זה תמיד דבר ראוי...
מי שעובד עם סוכן ביטוח אחד שמרכז לו את כל התיק הביטוחי שלו, כדאי ורצוי לקבל כל תקופה את הריכוז של כל התיק ממשרד הסוכן ולעבור ביחד עם הסוכן על הכיסויים ולהתאים אותם למצבו.

"לעיתים הפוליסה הראשונה נעשתה לזוג צעיר ללא ילדים וכעת ב"ה המשפחה גדלה וסכומי הביטוח חייבים לגדול בהתאם, או להיפך לאדם שחיתן את ילדיו וצרכי הביטוח שלו השתנו, מה שהתאים לו בעבר, אולי זקוק להתאמה מחודשת כיום.

"סוכן הביטוח ידע לנהל את הסיכונים ולהמליץ ללקוח על החבילה הטובה ביותר.
לקוחות שיש שלהם מספר סוכנים יוכלו להיעזר במאגר, לקבל סיכום מכל החברות, ולהעבירו לסוכן ביטוח על מנת לקבל הסבר מקצועי והמלצות."
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.