מערכת COL | יום כ"ג שבט ה׳תשע״ז 19.02.2017

החלום ופתרונו ● סיפור מרגש

לפני כחודש וחצי, במוצאי שבת קודש פרשת ויגש, נערכה בבתים רבים ברחבי הארץ 'מלווה מלכה' מיוחדת לעילוי נשמתו של השליח שנגע בלבם של רבבות, הרה"ח אהרן אליעזר צייטלין ע"ה ● עמותת 'לגנוני' שהוקמה על מנת להמשיך את מפעל חייו, הכריזה על הגרלה בין עורכי המלווה מלכה ● הפרס הראשון בהגרלה היה מטבע שהעניק הרבי לרב צייטלין ● הזוכים במטבע המיוחד מגוללים את סיפור זכייתם ● מלווה מלכה
החלום ופתרונו ● סיפור מרגש
לפני כחודש וחצי, במוצאי שבת קודש פרשת ויגש, נערכה בבתים רבים ברחבי הארץ 'מלווה מלכה' מיוחדת לעילוי נשמתו של השליח שנגע בלבם של רבבות, הרה"ח אהרן אליעזר צייטלין ע"ה. עמותת 'לגנוני' שהוקמה על מנת להמשיך את מפעל חייו, הכריזה על הגרלה בין עורכי המלווה מלכה. הפרס הראשון בהגרלה היה מטבע שהעניק הרבי לר' אהרן אליעזר.

מי שזכתה בהגרלה הייתה משפחת קשת מראשון לציון. מאחורי הזכייה מסתתר סיפור מרתק במיוחד כפי שמספר הרב אורי קשת שבתו היא זו שבסופו של דבר קיבלה את המטבע. "בשנה שעברה הייתי אצל הרבי בדיוק מתי שר' לוי צייטלין היה שם עם קבוצה. השתדלתי לעזור ולסייע במה שיכולתי. לא תיארתי לעצמי שאבא שלו ידאג לשלם לי על זה...

"במוצאי שבת ויגש עשינו מלווה מלכה לעילוי נשמתו של השליח הרב אהרן אליעזר צייטלין ע"ה. בתי שעמדה לפני בת מצווה, השתדלה הרבה כדי שהכל יתנהל לפי ההנחיות שהיו כתובות בכפר חב"ד וכמובן שכמו כולנו, גם היא רצתה לזכות בהגרלה.

"בשבוע שאחרי המלווה מלכה, היא חלמה שהיא מקבלת מטבע מהרבי. כשהיא סיפרה לנו, לא חשבנו שיש דברים בגו. אבל, בסופו של שבוע התברר לנו שאנחנו הזוכים בפרס הראשון – במטבע של הרבי. בשבילי זו הייתה סגירת מעגל, אבל עבור הבת שלי זו הייתה המתנה לבת מצווה. בעצה אחת עם ר' לוי החלטנו להעניק לה את המטבע. עשינו לה שרשרת יפה ונתנו לה אותו בבת מצווה. זה היה משהו מיוחד ומדהים".

לתרומה להמשך מפעל חייו של הרב צייטלין ע"ה
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.