מערכת COL | יום כ"ג שבט ה׳תשע״ז 19.02.2017

סניפי רשת 'חב"ד לנוער' ברחבי העולם מתכוננים לשבתון העולמי

בימים אלו מתכוננים עשרות סניפי רשת חב"ד לנוער CTeen ברחבי העולם, לקראת הגעתם לשבתון השנתי התשיעי של הארגון שייפתח בעז"ה ביום חמישי הבא בניו יורק בהשתתפותם של למעלה מ-2000 בני נוער, שלוחים ומלווים  סניפי רשת 'חב"ד לנוער'
סניפי רשת 'חב
צילום: בנצי ששון
בימים אלו עשרות סניפי רשת חב"ד לנוערCTeen - ברחבי העולם מתכוננים לקראת הגעתם לשבתון השנתי התשיעי של הארגון שייפתח בעז"ה ביום חמישי הבא בניו יורק בהשתתפותם של למעלה מ-2000 בני נוער, שלוחים ומלווים.

בעזרת המשרד העולמי של הארגון, נערכים בכל הסניפים פגישות עם משתתפי השבתון והוריהם, בהם מקבלים הם הסבר מפורט על המתוכנן בשבתון ושאר פרטים חשובים זאת בכדי להבטיח חוויה טובה ומושלמת עבור כל משתתף.

השנה, שיא נוסף יישבר, זאת בשל העובדה שלמעלה מ40 סניפים חדשים של CTeen מרחבי העולם ישתתפו בשבתון, בניהם: מינכן, גרמניה. ריו דה ז'נרו, ברזיל. מוסקבה, רוסיה ועוד.

הרב משה קוטלרסקי, יו"ר הארגון CTeen, מציין שהצמיחה וההתפתחות הגדולה של פעילות הארגון ברחבי העולם היא בזכות העזרה של 'קרן מרומים' והעומד בראשה הרב בנצי ליפסקר. "נכון להיום 'קרן מרומים' מימנה למעלה מ-40 זוגות שלוחים של CTeen במסגרת המיזם לשליחת שלוחים חדשים לבני נוער לקהילות ברחבי העולם. עשרות שלוחים קיבלו מלגות וקרנות, מה שמאפשר להם לשגשג ולהצליח בשליחותם".

"זה משמח ומרגש אותנו לדעת שאנחנו הולכים להעניק חוויה עשירה וייחודית עבור בני הנוער שלנו בשבתון", אומר הרב יוסי דנברג, שליח CTeen בבוקה רטון, פלורידה. שהסניף שלו הוא אחד מאלה שמומן ע"י 'קרן מרומים'. את הסניף שלו הוא פתח לפני פחות משנה, ובעז"ה לשבתון השנה יצטרפו אליו 35 בני נוער מהקהילה שלו.

שלוחים אחרים כגון זלמן בוימגארטן מגרייט ניק, ניו יורק ויוסף פישמן מריו דה ז'נרו, ברזיל, שגם הסניפים שלהם ממומנים ע"י קרן מרומים, יביאו איתם כל אחד קבוצה של 30 בני נוער.

במשרדי הארגון הראשיים של הארגון עובדים בימים אלה על תכניות ייחודיות בשפות שונות עבור הקבוצות הגדולות המגיעות מצרפת, דרום אמריקה, רוסיה וישראל בכדי למקסם את ההנאה והחוויה של המשתתפים ולמזער את בעיות השפה.

"יש לנו מעל שבעים וחמישה משתתפים שמגיעים מארץ הקודש", מספר הרב מנדי קנייבסקי, מנהל ארגון CTeen בארץ. "הדאגה העיקרית של ההורים הייתה אבטחה ואנחנו יודעים שמנהלי השבתון עושים ודואגים לכך מעל ומעבר יחד עם כוחות הביטחון ומשטרת ניו יורק. כל משתתפי המשלחת מהארץ מצפים בכיליון עיניים לקראת הטיסה לניו יורק וההשתתפות בשבתון".

ארגון CTeen רוצה לקחת הזדמנות זו בכדי להודות לקרן מרומים על תמיכתם ללא לאות בשלוחי CTeen ועל ההשקעה המתמדת שלהם בדור העתיד של העם היהודי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.