מערכת COL | יום כ"ג שבט ה׳תשע״ז 19.02.2017

מבצע זהירות בדרכים בת"ת חב"ד ברחובות

במסגרת תחרות עירונית בנושא זה"ב בין כל תלמודי תורה בעיר רחובות, ת"ת חב"ד לוקח חלק ומוביל במוצגים ובתערוכות, מילוי ספחי החלטות טובות ולימוד בעיון של ההלכות בנושא "שמירת גוף ונפש"  מבצע זהירות בדרכים
מבצע זהירות בדרכים בת
במסגרת תחרות עירונית בנושא זה"ב בין כל תלמודי תורה בעיר רחובות, ת"ת חב"ד לוקח חלק ומוביל במוצגים ובתערוכות, מילוי ספחי החלטות טובות ולימוד בעיון של ההלכות בנושא "שמירת גוף ונפש".

בתחרות 3 שלבים: א. תערוכת מוצגים ע"י התלמידים. ב. החלטות טובות בנושא זה"ב. ג. חידון לימודי בעיר על חוברת הלכות שיצאה לאור במיוחד עבור מבצע זה, בנושא זהירות ובטיחות בדרכים.

ביום רביעי הגיעה לת"ת וועדת השופטים מטעם המועצה לבטיחות בדרכים ועמותת "חפצנו לחיים" בליווי חבר מועצת העיר הרב שלמה מונטאג, מנהל המחלקה לזה"ב בעירית רחובות מר אייל לוי ומנהל המחלקה לבי"ס תורניים מר מיכאל כהן, לבחון את תערוכת המוצגים ולתת ציונים.

צוות השופטים שהסתובב בתערוכת המוצגים בליווי המנהל, הרב אמיר הרץ שי', התפעל מהיצירתיות והתרשם מההשקעה הרבה של התלמידים, ההורים והמורים, והחליט שמוצגים נבחרים יוצבו בשבוע הבא בפתח אולם החידון העירוני בנושא הזה"ב, שיתקיים אי"ה בנוכחות ראש עיריית רחובות, מר רחמים מלול. מה שהרשים את השופטים במיוחד היא העובדה שהתלמידים עצמם עמדו על יד המוצגים והסבירו בטוב טעם את המוצג ואת מוסר ההשכל שלומדים ממנו. ואף שלבו אמרות ומושגים תורניים, כגון "מעט אור דוחה הרבה חושך" בחשיבות מחזירי האור בלילה וכיוצ"ב.

בהמשך היום עברו בתערוכה כל תלמידי הת"ת בראשות מחנכיהם, וזכו להסברים מפורטים על כללי "הזה"ב" השומרים על חיינו, בסייעתא דשמיא לאויוש"ט!

יישר כח לרכז זה"ב בת"ת, ר' יצחק גנות, שמרכז את הפעילות וכן למחנכי הכתות, שהשקיעו ויצרו את המוצגים ביחד עם תלמידיהם שי'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.