מערכת COL | יום כ"א שבט ה׳תשע״ז 17.02.2017

'באנקעט' שבת צבאות השם המפואר ● גלריה

בסיומה של שבת צבאות השם הגדולה, בה נטלו חלק כאלף חיילי צבאות השם התקיים מעמד 'באנקעט' ייחודי ומפואר, לחיילים ולאורחים ● הצלם חיים טויטו מגיש גלריית סיכום מרשימה, 100 תמונות   לתמונות
'באנקעט' שבת צבאות השם המפואר ● גלריה
צילומים: חיים טויטו
מעמד שכזה לא חווה כפר חב"ד מאז ומעולם. למרגלות בית 770 עומד האוהל הענק, אפוף כולו באורות מרהיבים, ומן האוהל נשמע קולו של החייל מענדי בטשווילי כשאחריו מחרים־זועקים למעלה מאלף חיילי צבאות השם "עד מתי? ווי וואנט משיח נאו!".

התיאור האחרון, הוא תיאורו של עוד אחד מן הרגעים המיוחדים מתוך רבים אחרים שחוו החיילים בבאנקעט העוצמתי, במוצאי השבת האחרונה - שבת צבאות השם.

כל עוצמתה של השבת, על שלל תוכניותיה ואירועיה, התנקזו לשעתיים רצופות של עוצמה אדירה, שיא של שבת שכולה שיאים, מעמד אחדות שלא היה כמותו מאז ומעולם בארץ הקודש - באנקעט שבת צבאות השם.

רגע אחר רגע חוו הילדים את הפנמתו של התוכן שהוחדר להם במנות גדושות; בכפות כסף של הפקה איכותית ומדהימה, המשיך תמציתה של השבת המיוחדת הזו שכל תוכנה היה "כל ימי חייך - להביא לימות המשיח", להבקיע דרך אל מוחם של הילדים, אל הסתכלותם הכללית, על מנת לפעול בסופו של יום, את תכליתה של השבת והקיום של צבא הרבי - צבאות השם - להביא לימות המשיח.

אל הבמה עלה המנחה האגדי, הרב בנימין שי' וילהלם, שליח הרבי בתל אביב, בקולו נרגשת ההתרגשות הגדולה, לקראת הנחיית הכנס הגדול הזה שלא
היה מעודו ובסגנונו מאז ומעולם. קולו עלה וירד חליפות, מסכם בהתלהבות את חוויות השבת המיוחדת, את תוכנה, ואת השלכותיה אל חיי היום יום של כולנו.

אחריו, עלה אל הבמה, החייל בצבאות השם מנחם מענדל בטשווילי, אחד מתוך עשרת נציגי חיילי צבאות השם, שזכו והשתתפו ב'טיסת הפנסאים' המיוחדת, בה שימשו כבאי כוחם של כלל חיילי צבאות השם באותו מסע מיוחד בו נכנסו אל האוהל והגישו את הפ"נ בשמם של אלפי החיילים.

בחיות ובהתלהבות שחזר החייל מענדי בטשווילי את מאורעות הנסיעה, למן הגיעם אל האוהל הק' לראשונה ועד ליציאתם ממנו בדרכם חזרה לארצנו הקדושה, דרך שלל החוויות המיוחדות אותם עברו, אם בביקורם בספריה ואם במזכירות, בחדר השידורים, בבית הרבי וכן הלאה.

במשך זמן נאומו, הוקרנו על מסכי הענק שהותקנו באולם, רגעים מיוחדים מתוך הנסיעה, כשאותם רגעים משולבים בהפקה מתוכננת ומתוזמנת עם דבריו של הנואם על הבמה.

בשלב הבא, צפו החיילים במספר קטעים משעשעים שהוקרנו על המסך, בהם מועבר להם הצורך, החובה והזכות באותם שעות לימוד שבועיות, הממלאות את זמנם הפנוי בתוכן ובעשיה חיובית.
אל הבמה עלו חברי מקהלת צבאות השם, לעוד ביצוע מרגש של אחד מהמנוני השבת, כשאליהם מצטרפים למעלה מאלף חיילי צבאות השם הגודשים את האולם, שרים בדביקות את ההמנון הזועק את הצורך במשיח "נאו מיד ממש".

בשיאו של האירוע, תוך שילוב של אפקטים מיוחדים, בשילובם של העומדים על הבמה עם הנוכחים על מסכי הוידאו, הושק מבצע הקייץ המיוחד של חיילי צבאות השם.

המבצע, שבא בהמשך לתוכנה של השבת, וכצורך ראשון ועיקרי בפעולות להבאת משיח, מתקשר גם עם מלאות ארבעים שנה להכרזתו של הרבי באלול תשל"ו אודותיו - מבצע אהבת ישראל.

בסופו של המבצע המיוחד, בו נוטלים חלק הסניפים כולם בדרך תחרותית ומעניינת, ייצא לאור ספר מיוחד המספר את סיפורם של מקרים של אהבת ישראל אותם יזמו החיילים, כשהסיפורים המוצלחים והמרגשים ביותר יכנסו בין דפי הספר, שהמוצלחים מבין אלו איתם התקיימו סיפוריו יצטרפו ל'טיסת הפנסאים' הקרובה.

את הבמה כיבדו בנוכחותם רבנים ואישי ציבור כשבין הבאים ראוי למנות את יו"ר תנועות הנוער בישראל מר שלומי קסטרו.

מפקדת הפנסאים ניצלה את ההזמנות גם על מנת להצדיע למנהלי הפעילויות והסניפים ברחבי הארץ, שעלו אל הבמה וקיבלו תעודות הוקרה על פעילותם הנמרצת לטובת חיילי צבאות השם.

סופו של האירוע הגיע ועמו גם שיאו, מעמד ה'ראל קאל' השנתי, בו נעמדים על מקומם חיילי הסניפים לאחר ששמו של סניפם נקרא בקול.

ה'ניגון לראש חודש כסלו' נשמע ברקע, והרגליים מרקדות כמאליהם, הזכות להמנות על חוד החנית במלחמת הגלות, להיות אחד מאותם חיילי צבאות השם, חייליו המסורים של הרבי, לא מותיר אף חייל אדיש, כולם מצטרפים אל המעגלים המרקדים, יד ביד, לצלילי הניגון העוצמתי הזה שבין צליליו ניתן כבר לשמוע את צליל הסיום של השבת המיוחדת, אך בקולו ניתן גם לשמוע את העוצמה והכוח, את אונם של חיילים היוצאים ללחום את מלחמתם האחרונה במארש של ניצחון.

במעמד מרגש ומיוחד זה, באה לסיומה שבת שכל כולה חדורה בתוכן ובחובה "להביא לימות המשיח".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.