מערכת COL | יום י"ט שבט ה׳תשע״ז 15.02.2017

טראמפ: "אני יכול לחיות עם שתי מדינות או מדינה אחת"

בבית הלבן הסתיימה הערב פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ ● ראש הממשלה נתניהו: "אין תומך גדול יותר לעם היהודי ולמדינה היהודית מהנשיא דונאלד טראמפ"  לדיווח
 טראמפ:
נתניהו וטראמפ במסיבת העיתונאים, הערב


בבית הלבן הסתיימה הערב הפגישה ההיסטורית בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לנשיא ארצות-הברית דונאלד טראמפ. הנשיא אמר: זוהי פגישה ראשונה מתוך הרבה מאוד פגישות מועילות שעוד יהיו".

על הנושא האיראני אמר הנשיא: לישראל יש אתגרי ביטחון אדירים. עסקת הגרעין עם איראן היא מהגרועות ביותר שראיתי. הממשל שלי כבר הטיל סנקציות חדשות על איראן,
אעשה יותר כדי למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני."

הנשיא הוסיף: "חשבתי בעבר שפתרון שתי המדינות הוא הקל ביותר. אני יכול לחיות עם שתי מדינות או מדינה אחת, מה שיחליטו הצדדים". עוד הוסיף, "הפלסטינים חייבים להכיר בישראל". 

בנושא ההתנחלויות אמר: אני רוצה לראות את ישראל עוצרת מעט עם ההתנחלויות, כדי שנוכל להגיע לעסקת שלום. אני חושב שנוכל להגיע לעסקה".

ראש הממשלה אמר בהתייחסו לסוגיה, "
הפלסטינים צריכים להכיר במדינה יהודית, בכל הסכם שלום ישראל חייבת להחזיק בשליטה ביטחונית בגדה. הפלסטינים דוחים את שני התנאים".

על הנשיא אמר: "אני מכיר את הנשיא כבר הרבה מאוד זמן, אותו את המשפחה שלו ואת הצוות שלו, ואני יכול לומר לכם, שאין תומך גדול יותר בעם היהודי ובמדינה היהודית מהנשיא דונאלד טראמפ"

השניים יוועדו יחד לשיחה סגורה בארבע עיניים, שם ידונו על שלל נושאים העומדים על הפרק, בין השאר, עליית איראן וחיזבאללה בסוריה, יו"ש ועוד.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.